Problemer med skyvedøra!!

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Frode Myrvang

Problemer med skyvedøra!!

Post by Frode Myrvang »

Hei! Har ett lite problem jeg lurte på litt hjelp til!! Har litt problemer med skyvedøra på min caravelle syncro 93,kort type.Har litt problemer med å få stengt den....må lukke den forsiktig og dytte i bakkant av døra for at den skal lukke ordentlig! :? Prøvde å justere både låsekassa og holdebøyla på bilen uten at det hjalp. Begynte å sjekke litt og finner ut at døra henger litt! Den styringa på midten av døra ser litt skjeiv ut og døra kan løftes ca 2 cm i styringene sine!! Virker som om døra henger såpass mye at den ikke treffer låsekassa ordentlig! Er det vanskelig å bytte disse styringene/bevegelige hengsler(?)??Må vel demont.dørtrekket for å komme til? Er det noen som kanskje har et triks for å ordne dette problemet? :idea: Er takknemlig for all hjelp!!! Er litt fersk enda :D
Frode
t21500
-
-
Phone: 9081tjueen99

Post by t21500 »

Ta av trekket på skyvedøra. I bakkant er det mulighet til å justere midthengselen, både i lengderetning og høyde, så vidt jeg husker. Er rullene hele og fine, er det ingen grunn til å skifte hengsel.
Pål Strand
Frode Myrvang

Post by Frode Myrvang »

Takker for kjapt svar!!!!!!! :D Da skal jeg sjekke ut dette i kveld! Rullene er hele og i orden såvidt jeg kunne se :)
Frode
Post Reply