Har fått noen riper i plasten innvendig i fordørene (der det var stoff på t 4).
Er det noen som har råd for å dempe eller få det bort.
Kommer man med et nøkkelknippe eller noe borti blir det fort en liten stripe syns jeg.
Riper i dører innvendig
Riper i dører innvendig
Svein R S
-
blackrider
ååja, det skal jo ingenting til heller før d blir riper i plasten på t5en. på min t4 jeg hadde før jeg fikk t5, så var ting inne mye mere ripesikkert..
vinylglans skuler det veldig bra, jaffal småriper. ripene blir liksom lit grå og lysere, men etter vinylglans så jevnes det ut fullstendig. de derre "vinylwipes" funker veldig bra, har brukt d i flere år og det skjolder alldri. er bare første gangen du bruker d at d blir litt skjolder. blir jo flott og da! plastinventaret suger plutselig ikke til seg støv heller, holder seg mye renere, lengre.
vinylglans skuler det veldig bra, jaffal småriper. ripene blir liksom lit grå og lysere, men etter vinylglans så jevnes det ut fullstendig. de derre "vinylwipes" funker veldig bra, har brukt d i flere år og det skjolder alldri. er bare første gangen du bruker d at d blir litt skjolder. blir jo flott og da! plastinventaret suger plutselig ikke til seg støv heller, holder seg mye renere, lengre.
koksgrå 05 transporter 2,5 tdi 130 4motion
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Jeg har en slik liten skrutrekker, kalles formannstrekker elle Caterpillar(du kan velge). Skaftet på den er i slik rød glatt hardplast og er ypperlig til å gni på slik plast for å få bort endel slike striper. Prøv forsiktig på et sted du ikke er redd for for å teste.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter