AC virker ikke på min 99 caravelle,så dette måtte undersøkes.Var ingen trykk på systemet,å når jeg forsiktig pumpa inn litt luft,kom det væske og luft ut fra en rusta kobling.Denne stå på en beholder forran,bak støtfangeren på høyre side. Finnes det noe redning,eller er det game over for min kjære AC?
Det ser jo ut som det går ann å skifte ut denne koblingen,men jeg har jo ikke peiling på dette...
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
Her er delebildet på AC'en på -99 T4.
Merk av hva du skal ha og få onkel Møllers folk til å hoste opp prisen på delen(e) du trenger. Del nr. 7 finnes i 8 ulike utgaver avhengig av chassisnummer, type AC (manuelt/climatronic), og faktisk en sær motortype som du neppe har.
Finn opplysningene, så skal jeg se om jeg finner riktig nummer til deg før du ringer.
Er en kobling som er skrudd inn på boksen,så går den ut til to slanger.Ene slangen er skrudd inn på koblingen,dn andre er en slange som er klemt inn på.Skal forhøre meg litt hva lekfolket sier...Ser ikke delen som er istykker på min på deletegningen.Jeg har ikke sjekka eksakt vilke årsmodell min er,kan jo være det er en '98 også?Er reg 1998.09.30 . TRANSPORTER T4 buss (70XB, 70XC, 7DB, 7DW)
motorkode ACV, AXL
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.