Har sett på forskjellige T4 nå. Er det stor forskjell på 1998 og 2000 modellen?
Har sett på en 1998 modell som har gått 180 000 km og en 2000 modell som har gått 224 000 km. Hva er forskjellen på dem? Har f.eks 2000 modellen bedre motor?
Hvilken T4?
Hvilken T4?
Asbjørn Sundal
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Kan være andre bremser bak, de første med skive hadde ikke skliplater til klossene, ellers er de like.
Annen instrumentbelysning.
Antar og annet trekk på seter.
Annet ratt/airbag.
Andre brytere på dash pluss litt annen utforming av utseende på dashen(fasongen er lik)
Sikkert og andre ting jeg ikke tenker over når de er innom.
Annen instrumentbelysning.
Antar og annet trekk på seter.
Annet ratt/airbag.
Andre brytere på dash pluss litt annen utforming av utseende på dashen(fasongen er lik)
Sikkert og andre ting jeg ikke tenker over når de er innom.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
R-U-S-T
Ellers virker disse bilene meget bra. Selvsagt ryker slitedelene. Har selv en 1996 modell. Den funker. Eneste irriterende moment er noen bærekuler eller noe slikt som jeg synes kunne hatt lenger holdbarhet. 50000 km og pen kjøring! Nå er det ulyd igjen samt en nær forestående eu-kontroll. Ulempen med minibuss er at disse kontrollene kommer hyppig.
Ellers virker disse bilene meget bra. Selvsagt ryker slitedelene. Har selv en 1996 modell. Den funker. Eneste irriterende moment er noen bærekuler eller noe slikt som jeg synes kunne hatt lenger holdbarhet. 50000 km og pen kjøring! Nå er det ulyd igjen samt en nær forestående eu-kontroll. Ulempen med minibuss er at disse kontrollene kommer hyppig.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Har sett litt rundt. Slo fra meg en 2.4 TDI da selgeren skulle ha 119000 for den og selv hadde kjøpt den for 80000 for 3 mnd siden (SNIIK:()
Nå lurer jeg på hvor treg en 2.4 Diesel (ikke TDI) egentlig er. Er den mer driftsikker enn TDI motoren?
Hva med 1.9 TD (1998 modell). Hvordan er den i forhold til de andre motorene?
Jeg MÅ ikke ha den sprekeste motoren i verden. Bare mulighet til å følge trafikken greit også i motbakker
Nå lurer jeg på hvor treg en 2.4 Diesel (ikke TDI) egentlig er. Er den mer driftsikker enn TDI motoren?
Jeg MÅ ikke ha den sprekeste motoren i verden. Bare mulighet til å følge trafikken greit også i motbakker
Asbjørn Sundal
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
det klarer du med alle disse alternativene...perk wrote:Har sett litt rundt. Slo fra meg en 2.4 TDI da selgeren skulle ha 119000 for den og selv hadde kjøpt den for 80000 for 3 mnd siden (SNIIK:()
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Eg har tidlegare hatt T3 2,1 bensin og T4 2,5 bensin og har tenkt at 2,4 diesel ville bli fryktelig treigt. No har eg kjøpt ein 97 mod med 2,4 motoren og er faktisk positivt overraska, eg merker at eg har fått ein litt meir passiv kjørestil, men ellers er dette heilt greit. Og ikkje minst er desse gunstige i pris i forhold til 2,5Tdi. Det var vel egentlig det som gjorde at eg tok til takke med 2,4, men det ser faktisk ut til å gå veldig bra.
For at det ikke skal være tvil.....2.4 er, har alltid vært, og vil alltid være....treg!
Men, kjørestilen endres i disse bilene, så stort sett går det greitt. Eneste er forbikjøringer som best gjøres på svært lange strekninger. Nå er det vel ikke hastighet som er 1. pri når man kjører caravelle uansett.
Man følger trafikken stort sett greitt. Største ulempe er at man må ta noe mer hensyn når man skal inn på forkjørsveger. Trenger en stund på å komme i 80!
Men, kjørestilen endres i disse bilene, så stort sett går det greitt. Eneste er forbikjøringer som best gjøres på svært lange strekninger. Nå er det vel ikke hastighet som er 1. pri når man kjører caravelle uansett.
Man følger trafikken stort sett greitt. Største ulempe er at man må ta noe mer hensyn når man skal inn på forkjørsveger. Trenger en stund på å komme i 80!