Jeg trenger kanaler på begge sider, og tar forskjermene på begge sider samtidig. Hvor handler man sånt best og billigst?
Hadde vært fint om noen hadde peiling på pris også.
Samtidig kan jeg jo spørre hvordan forskjermene er festet, fant ut at det var like greit å ta de i samme runde når lakkering uansett må til.
Sveisedeler til T4, hvor?
-
extremracing.net
- -

- Car: Caravelle 2,5TDI Audi 80Gl 1973
- Phone: 97580778
-
extremracing.net
- -

- Car: Caravelle 2,5TDI Audi 80Gl 1973
- Phone: 97580778
Meca leverer deler fra Veng, ja.Espen wrote:Ser ut som det er samme bilder, og Veng opplyser Meca som en av sine leverandører, så da tipper jeg det er samme opplegget.
Og i og med at danske Veng overtok Klokkerholm for en tid tilbake, kan du godt få deler merket med dette navnet også.
Noe er nok i tillegg levert av fabrikkenes "originaldel-leverandører" og viderehandles av Veng som direkte handelsvarer.
Jeg kjøpte sidedelene til bakfangeren til min -95 T4 fra Meca, og det sto Veng på klistremerkene med delenumrene deres på, Klokkerholm på tapen som holdt plastembalasjen på plass rundt delene og til slutt var det slipt bort noe der VW's delenumre sto på de gamle delene.
Jeg tror dette er fra samme fabrikant, og at de kjøper opp slikt for å ha hele tilbudet til sine kunder. Et verksted gidder ofte ikke bestille deler fra flere plasser for en enkel jobb, og vil ha alt levert fra en og samme plass. (Mindre å holde styr på med varemottak og færre fakturaer etc.)