Diesel lekasje
Diesel lekasje
AAB motoren min svetter/ drypper dielsel frå dne fløya der gassregulatoren går inn på pumpa. Er dette eit kjent problem? Viktigare, er det ein easy fix? evt billige delar?
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Repsett får du får ca 150kr. Nordiesel i tromsø vet jeg har, det var der vw i narvik bestilte sine fra. Det som byttes er en foring. Original foring er laget i kobber, mens den nye er laget i stål. Du får også med en liten gummiring som går til gassakselen pluss en pakning som går til lokket på dieselpumpa.
Jobben var ikke så ille som jeg trodde det skulle være, men å få av lokket på dieselpumpa kan nok skape litt hodebry. Til å få ut av den gamle foringa må du bruke presse for å få den ut.
Jobben var ikke så ille som jeg trodde det skulle være, men å få av lokket på dieselpumpa kan nok skape litt hodebry. Til å få ut av den gamle foringa må du bruke presse for å få den ut.
Ok. Då må vel reppsett bestillast. Blir vel sjeldant betre av seg sjølv... =)
Men kva er det #knotet" går ut på? Kan eg risikere å ødelegge heile pumpa å få alt i ulaget, eller er det berre den vanlege plassmangelen?
Men kva er det #knotet" går ut på? Kan eg risikere å ødelegge heile pumpa å få alt i ulaget, eller er det berre den vanlege plassmangelen?
Siste år:
Siste år:
Det aner ikke jeg, jeg begynte bare arbeidet i håp på at alt ikke gikk til h"/(#="#& 
Her er delene forresten. Den lille gummipakninga var til gassakselen som der du har lekkasjen. Den svarte stålsylinderen som er foringa til dieselpumpelokket. Også har du pakninga til dieselpumpa.

Så bar det avgårdet med demonteringa. Fronten vippes fram som vanlig og den ene av dieselslangene... demonteres med pipe. Min satt ganske hardt. Gassvaier og med festet demonteres fra akselen. Og ellers det som ser ut som går i veien for å få av lokket.

Her er lokket demontert. Er en liten fjær som sitter fast i en liten sak på lokket og i pumpa. Få pirket denne av før du drar lokket av. Lokket kan sitte litt i gassakselen, men prøv å presse den ut, mens du prøver å få lokket av.

Her har du lokket med selve foringa. Foringa må presses ut med presse og ny foring må presses inn.

Montering skjer i motsatt rekkefølge. Husk å få ny foring og pakninger på plass. Samt den lille fjæra inni dieselpumpa.
Ble nesten en guide til tips og triks det her
Her er delene forresten. Den lille gummipakninga var til gassakselen som der du har lekkasjen. Den svarte stålsylinderen som er foringa til dieselpumpelokket. Også har du pakninga til dieselpumpa.

Så bar det avgårdet med demonteringa. Fronten vippes fram som vanlig og den ene av dieselslangene... demonteres med pipe. Min satt ganske hardt. Gassvaier og med festet demonteres fra akselen. Og ellers det som ser ut som går i veien for å få av lokket.

Her er lokket demontert. Er en liten fjær som sitter fast i en liten sak på lokket og i pumpa. Få pirket denne av før du drar lokket av. Lokket kan sitte litt i gassakselen, men prøv å presse den ut, mens du prøver å få lokket av.

Her har du lokket med selve foringa. Foringa må presses ut med presse og ny foring må presses inn.

Montering skjer i motsatt rekkefølge. Husk å få ny foring og pakninger på plass. Samt den lille fjæra inni dieselpumpa.
Ble nesten en guide til tips og triks det her
tusen takk for fyldig svar...skrider til verket etter ferien tenker eg!!!
men motoren må luftes etterpå eller?
men motoren må luftes etterpå eller?
Siste år:
Siste år:
-
Der Postmeister
- -

OG der stoppa faenskapen opp......idet eg skulle på årets einaste ferietur denne helga......=(
I bakken opp til huset bråstoppa den....virker å vere luft i systemet. Kan dette ha noko med det å gjere? Korleis kan eg evt lufte den ut?
Vurderer sterkt å kvitte meg med denne bilen no...
I bakken opp til huset bråstoppa den....virker å vere luft i systemet. Kan dette ha noko med det å gjere? Korleis kan eg evt lufte den ut?
Vurderer sterkt å kvitte meg med denne bilen no...
Siste år:
Siste år:
-
Der Postmeister
- -

Du må nok belage deg på å løsne på dyserøra for å få fortgang i luftinga ja. Ellers kan du faktisk måtte kinne ei stund og en starter som går for varm koster fort peeng...vw&saab wrote:Det er bare å kjøre motoren på starteren litt så skal den starte. Lufting på annen måte sluttet vw med for leeeenge siden etter det jeg har hørt.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
HAr ikkje sett på det enda, men har kjøpt pakningsettet.
Læsna på dyserøra og der kom diesel, men det var lite synest eg. Det kom i veldig små mengder i mot då eg sprakk dieselrøret på T3 en min.
Lekasjen på pumpa draupe heile tida men stoppa når eg slukkte bilen.
Bytte delane og taue litt fram og tilbake er vel også ein muleghet for å få lufta ut?
Kan det vere eit elektrisk problem dette også eller?...den kutta berre tvert då eg skulle opp ein bratt bakke opp til huset med tungt lass, så var snakk om rimelig flat pedal og lavt turtall...
Læsna på dyserøra og der kom diesel, men det var lite synest eg. Det kom i veldig små mengder i mot då eg sprakk dieselrøret på T3 en min.
Bytte delane og taue litt fram og tilbake er vel også ein muleghet for å få lufta ut?
Kan det vere eit elektrisk problem dette også eller?...den kutta berre tvert då eg skulle opp ein bratt bakke opp til huset med tungt lass, så var snakk om rimelig flat pedal og lavt turtall...
Siste år:
Siste år:
Da diesellekkasjen var som verst på min bil så nykket den utrolig rett etter start. Husker ene gangen jeg skulle kjøre fra kiwi at bilen bråstoppet nesten og kjørte videre og bråstoppet nesten igjen. Hvis du har en stor lekkasje så kan jo den være skylden.Tæff wrote:HAr ikkje sett på det enda, men har kjøpt pakningsettet.
"for beste biiilen i vææærda er den som jeg har nåååå...tralala"
Hehe...byttet sikring nr 15 eg.....starta som eit skudd...
Men skal bytte filter og desse pakningane på Mandag...så er det gjort iallefall.=)
Men tusen takk for veldig mange gode tips!!! Setter stor pris på det!
Men er likevel litt uroa over kva som gjer at sikringen rauk i utgngspunktet.....noko må det jo vere....feil i tenningslåsen?
Mange spørsmål her no..men så har ve bilen min ganske mange småfeil også...
Hehe...byttet sikring nr 15 eg.....starta som eit skudd...
Men skal bytte filter og desse pakningane på Mandag...så er det gjort iallefall.=)
Men tusen takk for veldig mange gode tips!!! Setter stor pris på det!
Men er likevel litt uroa over kva som gjer at sikringen rauk i utgngspunktet.....noko må det jo vere....feil i tenningslåsen?
Mange spørsmål her no..men så har ve bilen min ganske mange småfeil også...
Siste år:
Siste år:
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Sjekk ledningene til varmeelementet i veivhusventilasjonsslangen. Disse kan gnisse mot toppdekselet og kortslutte, da ryker sikringen. Disse ledningene finner du på venstre side av motoren.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Drar fram denne igjen eg.
Har bytta foringane no og skal starte den, men den vil ikkje komme skikkeleg. Den hostar og går i 1 sek og stoppar osvosv. Der er luft i "inn" slangen" på pumpa...
Har prøvd å løyst dyserøra og kinna litt. det hjalp ikkje
Kor lenge kane g kinne? synast startarenv art veldig fort varm?
Er det like greit å berre få slep av nokon og prøve på en måten? Vil systemet klare å lufte ut seg sjølv då?
Mvh Steffen
Har bytta foringane no og skal starte den, men den vil ikkje komme skikkeleg. Den hostar og går i 1 sek og stoppar osvosv. Der er luft i "inn" slangen" på pumpa...
Har prøvd å løyst dyserøra og kinna litt. det hjalp ikkje
Kor lenge kane g kinne? synast startarenv art veldig fort varm?
Er det like greit å berre få slep av nokon og prøve på en måten? Vil systemet klare å lufte ut seg sjølv då?
Mvh Steffen
Siste år:
Siste år:
motohavari som resultat av at eg nok satte i akslingen feil... =(
Har tapt utruleg med penger på denne bilen....aldri meir T4 bytta masse ræl og skit. Heller Hiace enn ny T4 på meg om det blir eit issue.. hehe
Prøver med T3 no og ser om det funker bedre....=)
Har tapt utruleg med penger på denne bilen....aldri meir T4 bytta masse ræl og skit. Heller Hiace enn ny T4 på meg om det blir eit issue.. hehe
Prøver med T3 no og ser om det funker bedre....=)
Siste år:
Siste år:
joa..kan jo vere ein mandagsbil de eg har hatt då...evt at forige eigar solgte ne på nøyaktig rett tidspunkt..hallar mot det siste eigentleg.
men eg ser det er vanvittig tungskrudde bilar..har hatt volvo renault opel og ford samt T3..ikkje noko så gale som T4....
Men på dne positive sida så er der masse plass og dei er gode og køyre langt med... Startar lett og fint så lenge dei går..hehe
men eg ser det er vanvittig tungskrudde bilar..har hatt volvo renault opel og ford samt T3..ikkje noko så gale som T4....
Men på dne positive sida så er der masse plass og dei er gode og køyre langt med... Startar lett og fint så lenge dei går..hehe
Siste år:
Siste år:
og det er vel egentlig ikke bilen sin skyld at akselen sat feil vei?? å ikke skjønner jeg hvordan man kan få motorhavari ved og snu akselen??
http://www.sportsbillosjen.com/
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"
nei..men har stort sett skrudd sidan eg fekk den. la meg under å pirka litt og fant MYKJE rust under dårlig lagt tectyl. Ei knekkt fjør....så begynte drivknutane å takke for seg...uløyserlageret begynt eå pipe i april...radiatoren sprang plutseleg lekk....jordingsfeil som eg måtte rette opp før bilen brant opp...osvosv...blei aldri ferdig med eit problem før det neste dukka opp..
Og nei er ikkje bilen sin feil det akkurat at mekanikeren satte akselen feil, men uansett då så skrudde eg i hop og lufta ut og bilen gjkk RETT på full gass.
Demonterte igjen og prøvde option nr to og samme greia....mikkla og makkla ein del og samme skjede heile tida full gass. Til slutt kom det skjærelyder i pumpa og inne frå motoren, metallspon på peilepinnen mener eg å sjå.
Og nei er ikkje bilen sin feil det akkurat at mekanikeren satte akselen feil, men uansett då så skrudde eg i hop og lufta ut og bilen gjkk RETT på full gass.
Demonterte igjen og prøvde option nr to og samme greia....mikkla og makkla ein del og samme skjede heile tida full gass. Til slutt kom det skjærelyder i pumpa og inne frå motoren, metallspon på peilepinnen mener eg å sjå.
Siste år:
Siste år:
Hei Tæff. Motoren på gammle bilen din går som ei klokke no den. Har ikkje sett spor etter metalspon på pinnen, men skal skifte olje på den neste helg, so får vi sjå kor leis gammle olja ser ut.
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter.
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter. kondemnert.
94mod. 2,4D Caravelle. Til høgging.
94mod. 2,4D Caravelle. Ombygde til 97mod 2,5 Tdi
91mod. 2,5B Caravelle. Delebil.
92mod. 2,4D Caravelle. Til opp pussing
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter. kondemnert.
94mod. 2,4D Caravelle. Til høgging.
94mod. 2,4D Caravelle. Ombygde til 97mod 2,5 Tdi
91mod. 2,5B Caravelle. Delebil.
92mod. 2,4D Caravelle. Til opp pussing