Noen som har noen anelse? På bildet nedenfor har jeg montert dem side vd siden: En T4a og en T5.
Dette er kanskje en idiotisk tråd, men har tenkt litt på dette.

Jeg vurderte en T5, Rune, det vet du. Men jeg synes ikke det var verd pengene (måtte bla'opp godt over 300.000 mer for å få en god nok T5 med campinginnredning slik jeg ville ha). Det var det ikke verd i det hele tatt. Jeg koser meg veldig i min T4!!! Selv om den er brukt litt, så kan den ryke i stykker mye for 300.000 blanke!Der Postmeister wrote:Neida, slett ikke idioti, vi vet jo at VW gjør dette, gjerne midtveis i produksjonen. Tidsmessig burde de alt ha vært her i mine øyne. T5 har blitt fort gammal. Nå går jeg uansett og venter på T6 da, for T5...ja,...nei, jeg vil ha en ny generasjon. NÅ!

Det er ikke sikkert. Bensinmotoren står faktisk i motoroversikten på Multivan, så det var kanskje en slik du har vært borti?Rikskringkastingen wrote:Jeg kjenner ihvertfall til en 3,2 bensin som har vært solgt ny i Norge. Mulig det var en spesialbestilling.
Det ble solgt en "bissniss"-multivan her i stavanger for drøyt et år siden. kosta vel nærmere 1,5mill. det var en 3,2l bensinerRikskringkastingen wrote:Jeg kjenner ihvertfall til en 3,2 bensin som har vært solgt ny i Norge. Mulig det var en spesialbestilling.

Hvilke land er disse levert i da? 2.0 virker som et typisk alternativ til land som f.eks. Italia, som har noen sinnsyke avgifter på alle motorer over 1999 ccm.Torle wrote:Ser der er tre bensin motorer til T5
2.0 115 hp motorkode AXA
3.2 170 hp motorkode BDL
3.2 173 hp motorkode BKK
vet ikke om hvilke som er levert i Norge

Kommer de ikke med manuelle kasser eller er det bare slik at automatalternativet kommer i tillegg med de nye motorene?Martin Sandvik wrote:Fra uke 36 neste år komme det face lift på T5
Nye motorer også, 5 sylindre motorene går ut og inn kommer det nye 4 sylindret motorer og V6
Alle med Automat og 4 motions

Her er tråden der du hadde lagt ut bildet.Espen wrote:Stemmer nok bra det, kanskje jeg kan lete litt...caravelleman wrote:det var jo en av gutta her inne som mekket et bilde i photoshop av et forslag til facelift. Lurer på om det var Espen?! Stemmer det? Og det værste av alt var at det faktisk så veldig bra ut.

Definitivt ikke. Den hadde grå ulakkerte fangere og 17" stålfelger, mener jeg å huske. Er ganske sikker på at det var en Caravelle, de tidlige Caravellene hadde vel ulakkerte fangere.VWegard wrote: Det er ikke sikkert. Bensinmotoren står faktisk i motoroversikten på Multivan, så det var kanskje en slik du har vært borti?
Det er riktig! De første "Shuttle"/Caravelle hadde grå, ulakkerte fangere.Rikskringkastingen wrote:Definitivt ikke. Den hadde grå ulakkerte fangere og 17" stålfelger, mener jeg å huske. Er ganske sikker på at det var en Caravelle, de tidlige Caravellene hadde vel ulakkerte fangere.VWegard wrote: Det er ikke sikkert. Bensinmotoren står faktisk i motoroversikten på Multivan, så det var kanskje en slik du har vært borti?