hurra!!! vinteren kommer
hurra!!! vinteren kommer
Noen som har erfaring med dette dekket til t4?
Fra hjemmesiden til Mekonomen;
Wanli S-2022 er et rendyrket varebil dekk med hastighetskode R. Gode egenskaper til lav pris
Fra hjemmesiden til Mekonomen;
Wanli S-2022 er et rendyrket varebil dekk med hastighetskode R. Gode egenskaper til lav pris
Har ingen erfaring med Wanli, og er skeptisk til å betale 750,- for et ukjent Kina-dekk. Du får en drøss ulike dekk fra f.eks Continental, Yokohama, Bridgestone, Toyo og mange andre leverandører til under den prisen fra dekkonline. Og det er levert på døra.
Omlegg og balansering kommer i tillegg, men det gjør det jo ofte hos dekksjappene uansett.
Omlegg og balansering kommer i tillegg, men det gjør det jo ofte hos dekksjappene uansett.
kjørte Wanli sommerdekk på volvo 740 og Mazda 323. Fungerte greit nok til mitt bruk..dvs vanlig kjøring.
Vinterdekk....tja...veit ikkje..går vel an å prøve. Konsekvensane av eit dårleg vinterdekk vert vel kanskje fortare synlegare enn ved eit sommardekk.
Sommardekka eg kjørte hadde greie vannegenskapar..støya sånn midt på treet. Og ikkje minst billige. Til Mazdaen til daværande fru trur eg at eg betalte 250kr dekket....
Men blei kraftig mobba fordi eg kjørte rundt med "Wanlie"(vanlige) dekk då...
Vinterdekk....tja...veit ikkje..går vel an å prøve. Konsekvensane av eit dårleg vinterdekk vert vel kanskje fortare synlegare enn ved eit sommardekk.
Sommardekka eg kjørte hadde greie vannegenskapar..støya sånn midt på treet. Og ikkje minst billige. Til Mazdaen til daværande fru trur eg at eg betalte 250kr dekket....
Men blei kraftig mobba fordi eg kjørte rundt med "Wanlie"(vanlige) dekk då...
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Yep, så denArild wrote:Skeptisk,Les siste motor der er det en stooor reportasje om vinter dekk.Kjører kun på nokia,har bare positive erfaringer med dem.
Den dag de bruker en T4 eller T5 skal jeg lytte på dekktestene. Inntil da spør jeg folk som kjører samma bil som meg.
mvh,
Yngve S
lagt om forlengst på Tyskerbrakka, mangler bare snøen nå
Eg har kjørd to vintrer på Nokian Hakka 5(pigg), foran. Og er så fornøyd at eg kjøpte to stk til i år for å ha bak.Rudeboy wrote:-Yep, så denArild wrote:Skeptisk,Les siste motor der er det en stooor reportasje om vinter dekk.Kjører kun på nokia,har bare positive erfaringer med dem.men så kjører jeg verken Audi A4 som de pleier bruke i testinga si, eller Audi A3 som de brukte i år.
Den dag de bruker en T4 eller T5 skal jeg lytte på dekktestene. Inntil da spør jeg folk som kjører samma bil som meg.
mvh,
Yngve S
Beste vinter dekket eg har kjøyrd på.
Egil Skodvin
Tlf 40606000
01 Caravelle 2.5 TDI 151hk (T5 Multivan inredning)
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Tlf 40606000
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Samme erfaring som eg har,Supre dekk.Men er vell smak å behag.150Hk TDI wrote:Eg har kjørd to vintrer på Nokian Hakka 5(pigg), foran. Og er så fornøyd at eg kjøpte to stk til i år for å ha bak.Rudeboy wrote:-Yep, så denArild wrote:Skeptisk,Les siste motor der er det en stooor reportasje om vinter dekk.Kjører kun på nokia,har bare positive erfaringer med dem.men så kjører jeg verken Audi A4 som de pleier bruke i testinga si, eller Audi A3 som de brukte i år.
mvh,
Yngve S
Beste vinter dekket eg har kjøyrd på.
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi
Det var billigt...garviken wrote:Hei har flesket til eg og å kjøpt nokian hakka med pigg(1200 per stk)
håper på en grei vinter,med bra fremkomlighet.
Eg måtte ut med 1946,- pr stk for, Nokia Hakka 5, i dim 215/55X16".
Egil Skodvin
Tlf 40606000
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Tlf 40606000
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Eg betalte 870,-pr stk for samme dekka men med 205/65x15"150Hk TDI wrote:Det var billigt...garviken wrote:Hei har flesket til eg og å kjøpt nokian hakka med pigg(1200 per stk)
håper på en grei vinter,med bra fremkomlighet.![]()
kjøpte dei med byttdekk.com.rask å god service.anbefales
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi
De va en bommertArild wrote:Eg betalte 870,-pr stk for samme dekka men med 205/65x15"150Hk TDI wrote:Det var billigt...garviken wrote:Hei har flesket til eg og å kjøpt nokian hakka med pigg(1200 per stk)
håper på en grei vinter,med bra fremkomlighet.![]()
kjøpte dei med byttdekk.com.rask å god service.anbefales
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi