Hei!
Er det skadelig med for stor starter til bilen? Jeg skal ha en 1.8KW, men tror at jeg har satt i en 2.2KW fra en eldre bil. Min er 97 modell 2.4D.
Har dette noe å si.. eneste forskjellen er skruehullene så vidt vi fant ut når vi monterte dette..
Skadelig med for stor starter?
-
Autoshineshop
Skadelig med for stor starter?
www.Autoshineshop.no
Alt av Styling og Tuning
Alt av Styling og Tuning
-
CAMPEKSPRESSEN
Det er vel en fordel om batteriet/kabler har kapasitet og at det tekniske med tilpassingen stemmer overens.
Mitt værste mareritt, alle skruer i kjøretøyene mine ble skifta ut til tommer uten at alarmen varslet.
Sven Ole
VW California Coach Syncro. 2,5 TDI. 2002 Teknoblå
VW Schw. Type 7 (166) 1943. 4 x W.
Sven Ole
VW California Coach Syncro. 2,5 TDI. 2002 Teknoblå
VW Schw. Type 7 (166) 1943. 4 x W.
-
Autoshineshop
Det er det jeg synes er rart.. den passet rett inn..
Men det ryker av starteren når vi prøver å starte, så da regner jeg med at det er noe feil ett sted.. er akuratt som at motoren ikke får nok turtall til å starte..
Men er rart dette har skjedd en stund etter jeg byttet starteren da.. men får jo prøve.
Hvor får man tak i den billigste starteren tro?
Men det ryker av starteren når vi prøver å starte, så da regner jeg med at det er noe feil ett sted.. er akuratt som at motoren ikke får nok turtall til å starte..
Men er rart dette har skjedd en stund etter jeg byttet starteren da.. men får jo prøve.
Hvor får man tak i den billigste starteren tro?
www.Autoshineshop.no
Alt av Styling og Tuning
Alt av Styling og Tuning
-
Autoshineshop
Hmm.. ja.. så bra ut den, men lurer på å kjøpe den i norge, slik at jeg kan returnere den uten problem hvis den er feil..
Har funnet den til 1800kr her i norge
Har funnet den til 1800kr her i norge
www.Autoshineshop.no
Alt av Styling og Tuning
Alt av Styling og Tuning