Har plukket ut motor, frontvindu og setene samt litt småplukk her og der, blandt annet ei lykt eller to og en bensinpumpe (bremsene er intakt).
Selger videre chassis og karosseri med ymse tilleggsdeler for en rimelig penge.
O
Caravelle 2,1 ltr digijet 1989 chassis og karosseri
Karosseriet er så noenlunde OK, noen rustflekker på de vanlige stedene.
Vestfold er kanskje litt langt borte til å være særlig interessert?
Tar du turen innom Stavanger nå og da? Sende turtelleren?
O
O
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Stavanger er kanskje litt i drøyeste laget ja, du har et poeng..Oddgeir wrote:Karosseriet er så noenlunde OK, noen rustflekker på de vanlige stedene.
O
Turtelleren klarer vi vel å sende i posten, hvis ikke du kjenner noen eller selv skal til scc til helgen?
http://no.wikipedia.org/wiki/Turteller
Er det hele instrumentpanelet du er ute etter?
Kona har sendt et bilde til telefonen din. I alle fall prøvd.
O
Er det hele instrumentpanelet du er ute etter?
Kona har sendt et bilde til telefonen din. I alle fall prøvd.
O
Last edited by Oddgeir on 12 Aug 2009, 07:38, edited 2 times in total.
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Carat`en er i hus. Dårlig på gear`a. Beholder det utbyttede gear`et selv, jeg. Clutch-armen er OK på Carat`en så mange deler små blir en stor å.
Men har likevel mange deler. Se også på den andre tråden, to vrak sølv/blå selges deler fra eller helst hele skrogene.
Hmm, må visst kjappe meg og plukke det jeg trenger?
O
Men har likevel mange deler. Se også på den andre tråden, to vrak sølv/blå selges deler fra eller helst hele skrogene.
Hmm, må visst kjappe meg og plukke det jeg trenger?
O