Vet dette med dekk har vært diskutert mye, men har nå tilbud på følgende dekk. Skiller noen lapper på den dyreste og billigste. Yokohama er billig ser jeg.
Noen konkrete anbefalinger om hva som ikke må kjøpes? Brukes stort sett i oslo bykjerne, så kravene er jo ikke de helt store med unntak av de dagene osloborgerne får noen cm med snø
Da jeg selger mye dekk og de fleste merkene der, så ville jeg helt klart anbefale Nokian sitt, da levetiden på det ekstremt mye lengre på piggene enn f.eks Conti.
Jag har satt på Nokian Hakkapllitta 7 på min -07 är underbart med däck som är komfortabla och tysta samtidigt som de ger bra fäste. Rätt loadindex har de också... 102 utan att vara C-däck.
//Magnus M, The Swede Caravelle lång 174hk 4motion AXE -07
jeg kjører med bridgestone c merkede piggfrie dekk som jeg fikk med på bilen fra møller når den var ny i mai. jeg hadde tideligere en 09 caravelle med samme motor og tiptronic. nå kommer jeg meg ikke opp bakken til huset mitt med Multivanen. Flaut spør du meg. skal en tur på møller i romjulen og få byttet bort dekkene i noen som har 102 load index i stedet. anbefaler alle å holde seg unna dette dekket. skulle gitt det hele navnet på dekket, men da må jeg gå helt ned til hovedveien for å se
-09 Multivan Highline 130 TDi tip
-08 Bmw 525 ia
-01 opel speedster
-03 Transporter 102TDi Aut
Ja , gode vinterdekk på en t5 så blir den helt sinnsyk til å komme seg framm til steder.
Når jeg kjøpte bilen min fra forhandler så fulgte det med 4 stykk ganske utslitte dekk , angrer bittert på at jeg ikke sjekket det før men blir nye dekk på meg neste måned.