Da er alle brikkene på plass for Sør-Rogaland VW treff 2010, og vi sattser for fult på å gjenta
stor-sukseen fra i fjor.
Så da er det bare å merke av i kalenderen helgen 18 - 20 juni , for da braker det løs på
Bore strandcamping og Revebanen.
Vi vil i år som i fjor ha banekjøring på Reve og mye sosialt sammvær med felles grilling og aktiviteter for store og små i nydelige omgivelser på Bore strandcamping.
Årets treff vil også inkludere T25 som fullverdige deltagere med premiering for beste bil i klassen. ( nå blir nok dansken fra sørlandet fornøyd tenker jeg )
For detaljert program se vedlagt treff plakat, og følg med i tråden på SRVWK.com for opdateringer. http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum ... c.php?3075
Skal prøve å komme, flytter ut av leilighet i Trondheim og flytter til Bergen rundt 16. juni. Men det bør vel la seg ordne hæ?
Får bare sørge for å ha Masteroppgaven klar en stund FØR deadline 14. juni så jeg får klar leilighet og bil innen rimelig avreise
VW2.5TDI wrote:Er Sør-Rogaland VW treff 2010 bare for gamle biler?
Om du skal stille ut er det vel kun for gamle, men det er jo mange av oss som stiller opp som tilskuere og parkerer nært nok til at andre ser bilene våre
VW2.5TDI wrote:Er Sør-Rogaland VW treff 2010 bare for gamle biler?
Treffet er for luftkjølt + Type 2 T3. Var kun luftkjølt frem til i fjor.
Mao alle VW's orginalt produsert med hekkmontert motor (kommer vel ikke inn med en NewBeetle ombygd til luftkjølt?)
Og jeg kommer garantert til å delta på dette mega treffet deres Kanskje jeg velger en T3 denne gangen
I år slipper de oss inn for å gjemme våre "vannkjølte pissbiler" bak alle luftkjølte. Ifjor parkerte vi jo rett foran innkjøringa og alle måtte se på våre biler først...
Gleder meg å spise luftmelon og drikke tørrkaffe!!!
En gang må være den første for alt, og T3 vil i år stille på lik linje med alle andre biler på treffet.
@ Heeresleitung Du skal jammenn være god hvis du klarer å gjemme en T3 bak en bobble , men jeg skal sørge for at dere får en fin plass sammen med alle andre.
Dere er alle hjertelig velkomen til treff på Borestrand til helga, med eller uten bil å stille ut. Campingen er åpen for alle og for de som bare vil komme for å se på søndag er det gratis parkering.
Triveligt å vær innom, men blei ikkje full treffhalg på meg. Kun lørdagskvelden og søndag. Får prøve å stille sterkere neste år Kameraet lå selvsagt igjen hjemme.
Var i alle fall 11 og 2/3 T3, noen Bay og en Splitt.
Stein Arne vant Den luftkjølte bussklassen med splittbussen sin, og Andrew og Gill vant T3 klassen med ambulansen.