lys bak grillen?
lys bak grillen?
hei! lurer på om noen her vet om det er mulig å montere ekstra lys bak grillen? mellom radiatoren og grillen. har sett noen vw T5 som har dette men vet ikke om det er noe de må ha lagd til.
-
Stein
- -

- Car: T5 2,5TDi 2008
- Phone: 99497790
Re: lys bak grillen?
Skjønner ikke helt hvorfor noen vil montere disse bak grillen. For det første reduserer man jo effekten av lysene, og dessuten får man disse stripene i lysbildet.
For det andre er det jo ikke plass til riktige ekstralys bak grillen, og da er jo vitsen borte.
Bestill deg heller en lyktebøyle fra Martin, og monter skikkelige ekstralys i den. Etter min mening hever lyktebøylene også utseende på bilen til et helt annet nivå.
Men det er jo min mening!
Stein
For det andre er det jo ikke plass til riktige ekstralys bak grillen, og da er jo vitsen borte.
Bestill deg heller en lyktebøyle fra Martin, og monter skikkelige ekstralys i den. Etter min mening hever lyktebøylene også utseende på bilen til et helt annet nivå.
Men det er jo min mening!
Stein
Stein Larsen
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
takk for svar! skjønner hva du mener. men siden planen er å bytte hele fronten til noe mer sinna, så tror jeg det vil ødelegge med lysbøyle. skal se om jeg får bygd meg en grill som har minimal invirknig på lyste. hvis det blir noe lys da.
hilsen sondre
hilsen sondre
Morro med prosjekter , lykketil med ditt
make shure at du legger ut bilder av hva du gjør da så vi kan se!
05 Vw Golf 1.4 konebil
Alt er mulig å få tilsonhan wrote:hei! lurer på om noen her vet om det er mulig å montere ekstra lys bak grillen? mellom radiatoren og grillen. har sett noen vw T5 som har dette men vet ikke om det er noe de må ha lagd til.
-
Brutal1ty
- -

- Car: Touran '09 - Caravelle '97
- Phone: 99417721
spent på denne jeg også, vurderer faktisk og få plassert noe lys i grillen selv annet enn alle strobene mine, men får se, tar det til høsten, nå er det så lyst at man ikke trenger egentlig
Touran '09
Caravelle '97
--------------------
Belysning til fleste typer kjøretøy:
http://lysstyrke.no/
Caravelle '97
--------------------
Belysning til fleste typer kjøretøy:
http://lysstyrke.no/