Inspirert av tråden i T3 forumet så starter jeg en her, kansje det øker aktiviteten bittelitt.
Skjelden jeg ser disse på veien men i dag har jeg sett to stykker, først så jeg dem på en rasteplass på E6 rett ved mjøsbrua, og de to samme kjørte forbi igjen da bussen stoppa på kvam.
Edit: De to samme bayene observert igjen, ca 50 minutter nord for kvam. Morro med noe å se på reisen
Møtte en Grønn en på Røykenveien da jeg var på vei Holmsbu, Hurumlandet. Står en i en hage rett før Filtvedt. Har stått der i flere år.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
skjelden jeg er utover mot filtvedt, men da jeg gikk på videregående i røyken var det ern gronn T2b som dukket op på parkeringsplassen en gang i blandt. Pleide også å stå en med samme farge i en garasje i spikkestad, men etter at jeg ble ferdig med skolen og flyttet (fire år siden) har jeg ikke sett noen av dem. En av dem hadde en rød felg, burde gå an å kjenne igjen.
Of topic: fisketur? Utrolig fint der ute, har dratt en del torsk i det området!
ThorAlex. wrote:Inspirert av tråden i T3 forumet så starter jeg en her, kansje det øker aktiviteten bittelitt.
Skjelden jeg ser disse på veien men i dag har jeg sett to stykker, først så jeg dem på en rasteplass på E6 rett ved mjøsbrua, og de to samme kjørte forbi igjen da bussen stoppa på kvam.
Edit: De to samme bayene observert igjen, ca 50 minutter nord for kvam. Morro med noe å se på reisen
Etter å ha titta på bildet, så vet man:
- Blinklys foran -kom på '73-modellen.
- Tank-lokket -kom på '75-modellen.
- Disse hengslene kom på '76- modellen.
Så det er nok en '76-'79-modell.
Så er det vel slik at bakelitt-rattet forsvant ifm. '77 modellen, slik at '77-79 har det mjukere rattet. Men dette vises ikke på bildet.
Ellers så kam man lette på motorlokk og titte på ch.nr...
Roy alias Amubus
-01 t4 vw PROFILE // BUS, ex ambulanse - Multivan Wannabe
-86 t3 Caravelle
-70 t2 Rico camper
-64 t1 Militærambulanse
Member of RESCUELINERS
Member of Vw Militaria Norway
amubus wrote:Skyvevindu fra t3 passer neppe på t2......
Så de som står i denne "røde" er til T2?
Jeg trodde at de åningsbare vinduene i skyvedøra og vis-a-vis for T2, var av vippetypen.
Vipping foran vinduet på skyvedøra, og vipping bak vinduet vis-a-vis...(Som på "Clipper")
Selve mekanismen på denne "Camperen", ser nå veldig ut som T3-type...
det ble laget egne skyveruter til de siste bay, lite levert i norge, men har sett dem. de er mindre enn på t3 LxB
Roy alias Amubus
-01 t4 vw PROFILE // BUS, ex ambulanse - Multivan Wannabe
-86 t3 Caravelle
-70 t2 Rico camper
-64 t1 Militærambulanse
Member of RESCUELINERS
Member of Vw Militaria Norway
Hei, kom hjem igår etter en 11 dagers påsketur, her er en billedbombe:
Last edited by HappyT3 on 27 Apr 2011, 11:46, edited 1 time in total.
Grunnlegger av JT Imprägnierer Gruppe Norwegen, Generalsekretær i T3 mechanische Bremse Licht Allianz, Hovedfyrbøter i PyroCampers og Prototyping AWO cooler system.
bare å trykke enter mellom hvert bilde/bildelink f.eks
ja ja, alle kan ta feil, sa pinnsvinet, og rygget av stålbørsten...
har du deler til 49-55 splitt/barndoor, er dette nummeret du ringer
.. tlf 95181988
Done, nå ligger alle bildene under hverandre, gjett hvilket land de stammer fra
Grunnlegger av JT Imprägnierer Gruppe Norwegen, Generalsekretær i T3 mechanische Bremse Licht Allianz, Hovedfyrbøter i PyroCampers og Prototyping AWO cooler system.