Tenkte det var på tide at jeg la ut litt info om bilen min som jeg kjøpte rundt juletider.
(bedre sent en aldri)..
Jeg kjøpte meg en 1988 mod Westfalia 2,1i, som jeg tenkte og ha som feriebil fremover.
Har altid hatt sansen for T3, Spesielt westfalia. Liker og dra på tur
Forrige eier lakkerte den opp igjen for et par år siden. Begynner og komme igjen litt rust her og der, Men den ser ikke så værst ut. Stort sett en hel og grei bil. Men selvølgelig bærer den preg av at den har dratt litt på åra. Har tenkt og shine den opp igjen, Men jeg må ta det litt og litt.
Har fått støyisolert den en del innvendig, Skiftet bensintank, skifter clutch, i skrivende stund.
Kjørt 300 mil med den nå i sommer, og den fungerer veldig godt. Har ligget på et bensinforbruk på rundt 1,1l på mila. Det syntes jeg er ganske pent. Bilen holdt helt hjem, Men da ville ikke clutchen noe mer.
Legger her ut noen bilder.
"Jomfrutur" til Svarstad Camping i påsken
Tur til Øland i Sverige forrige uke. Kjøpte telt av Martin på koolart. Det er helt konge
Hadde en liten tur til Geiranger også. Opplevde mye fin natur. Kjørte trollstigen og mye andre fine strekninger.. Bilde er ifra Ålesund.. Hadde dårlig vær, Så det var litt stusselig..
Nå som ferien desverre er over for jeg bruke litt tid på bilen fremover.
Skal få montert coach skjørt. Senke bilen litt. Montere "grill list" og litt annet småtteri.. Legger ut mer bilder etter hvert..
Hilsen.