den skal hete noe slikt som:
Buddich Paris-Dakar II
se vedlagt dokument, kan dette være rett?

German to Norwegian translation
Jeg hadde en Paris Dakar II og også en "rapport" av Budich. Men det var helt irrelevant for en MOT posten, fordi "råd" fra Budich består av noen få bilder, mente noen fine ord og dimensjoner. For selve tempelet kan du få den sendt fra Budich et lite rødt klistremerke, som inneholder selskapets logo - ingenting mer. Ingen tester for noe, ikke standarder, ingenting. Det kan være at den ene eller den andre ingeniør føler seg bedre med et selskap stempel og bilder, men ikke den juridiske verdien av alt. De som handler på følelsene av sin revisor må like å ha et lite verktøy.
. Martin
PS: For å besvare det virkelige spørsmålet: hva det var av Budich var, jeg sa heller enn evnen, men bare resultatet av en x-th kopieringen med en svart og hvit kopimaskin.

Rammschütze bli registrert av TUV å møte dersom gjeldende trafikksikkerhet regelverk, dvs. at som fotometriske enhetene (blinklys, frontlykter, osv.) ikke kan dekkes. I tillegg er slagbeskyttelse avrundet for å unngå skader.
En liten forlengelse eller utvidelse av kjøretøyet av effekten beskyttelsen er ikke et brudd på vegtrafikkloven dar.
Vi har ca 25 meninger for selv våre bestselgende bullbars, dette er irriterende, men TÜV revisorer i de viktigste testen som en avgjørelse hjelpemiddel er små, men ikke avgjørende
Så det er ikke riktig, om ikke eksisterende av TÜV rapporten nekter å foreta vurderingen.

Dét er ikke kufangere, som du veit er det lyktebøyler. To forskjellige ting som rammes av samme regelverk.Der Postmeister wrote:hjelper vel lite uansett da denne ikke har noen nyere godkjenning. Du kan mao glemme å få dette i vognkortet. Her er du minst 4 år for sent ute....
Eneste godkjente pr idag her på berget er nok de Martin selger ifra Cobra, men om de leverer godkjente til T3 tviler jeg på. Du må bare høre. Budichen kan du iallwfall glemme.