dokalars wrote:Chewie wrote:Hei Lars.
Var det du jeg møtte da jeg sto og rustbehandlet min Syncro på Hagafoss tidligere i høst?
Skal du bygge om fra 2,1 bensin til diesel? Da vil jeg følge utrolig godt med, da jeg overveier samme operasjon. Gerne bilder...
Behøver du at bytte drivstoftank da?
Mvh
Mattias
Hei Mattias
Jo det var meg som forrstyrret rust behandlingen

Skal hente en 1,9 skoda diesel til uken. I Sverige, 2001 mod. som har gått 97000 km. Skal prøve og legge ut litt bilder og info på veien... Må samle litt deler først. Hvordan går det med vogna di ? Har du noe bilder ute?
mvh. Lars
Det høres bra ut - faktisk presis den motor jeg vurderer. AEF med JX turbo og manifold. Hvis du har mulighet for det må du veldig gjerne sende en checkliste på deler, du skal bruke.
Vogna blir brukt daglig. Desværre har det samlet seg noen feil jeg burde ta hånd om. Trenger en sjekk av bremserne da den er begyndt at pipe, manchetter innerst ved fremdiffen må byttes og et par andre småting. Har ingen oppdaterte bilder akkurat nå, men den er ikke blitt penere enn sist du så den

Men her kan du se noen av de tingene jeg har gjort tidligere:
viewtopic.php?f=55&t=26764&hilit=dolph
Ellers har jeg jo også denne, som jeg ikke helt har bestemt, hva som skal hende med:
viewtopic.php?f=9&t=30744
Hvis ikke den blir solgt tror jeg det bliver prosjekt evt. med diesel...
Tøff bil du har deg ellers. Liker høyden - vurderer selv GoWesty fjærer, men går de med standard dempere?