Caravelle c Syncro, 1986 mod. 1,9 diesel, dobble sperrer, coachstoler foran, ingenting bak, vipperuter, og det beste av alt et stoooort soltak. tror fargen heter Marsala rød.
Har ikke fått sett så nøye på den ennå pga. et heftig uvær.
Jeg hentet den i Kyrping på vestlandet i går. Tok nattbussen over og fant bilen parkert på avtalt sted, hjemturen var en av de værste bilturer jeg noen sinne har hatt.
Kort fortalt.
Begjær til besvær
Haddde glemt å sjekke at det var penger nok på kortkontoen min før jeg reiste, noe som medførte at jeg stod på en bensinstasjon kl 05,45 og ikke fikk fyllt diesel.
Måtte kjøre i kolonne over Haukelifjell pga uvær, mens jeg stod og ventet på kolonnen sluttet varmeapparatet foran å blåse.
Begge slangene ut fra vannpumpa eksploderte samtidig
Måtte ut med 2500,- for å få kjørt bilen til et lastebilverksted i nærhten
Fikk reparet med endel jalla løsninger, men ikke luftet godt nok.en ble varm igjen og plutselig var batteriet dødt og dermed ble jeg stående og vente på hjelp fra en kammerat i 3 timer, fortsatt uten varme i bilen
Klarte å lufte den til sist og da kom jeg meg de resterende 17 milene hjem, kjørte i et heftig snøvær og på ubrøyta veier...Det var kjempegøy !!

Til sist bør vel navnet " Trolljegeren" forklares: Dattera mi satt på de siste kilometerene hjem. Vi satt og drømte om overnattingsturer på fjellet i bilen, pratat om den store takluka og beundret de snøtunge trærne langs veien. Begge fjernlysene er en "smule" feiljustert, de lyser opp i tretoppene på hver side av veien. Det var da jenta mi utbrøt."Pappa, dette er en skikkelig trolljeger"