Har en 86 - 87 mod turbodiesel som skal hugges eller selges hel.
Bilen er en c utgave, den ble brukt inntil clutchen tok kvelden. Den har noen bulker etter feil vinterlagring, og er å betrakte som hel delebil.
Interiør er dårlig, da dette heller ikke har hatt godt av vinterlagringen.
Står også noen lettmetallfelger på den, dim på disse kommer jeg tilbake til senere, samt årsmodel og utstyrsnivå forøvrig.
Bilen selges fortrinnsvis hel og står i Telemark.
Åpen for bud og rask handel, er det noen spørsmål, kontakt meg på pm.
T-3 Hugges, deler selges.
Re: T-3 Hugges, deler selges.
Her er noen bilder av bilen, så kan folket gjøre seg opp en mening om det er noen brukbare deler på denne.

Last edited by Loke on 29 Feb 2012, 17:41, edited 2 times in total.
Bilen selges helst hel, så det er bare å komme med bud på hele bilen, husk at vrakpant er 2000,- så bud under dette godtas ikke.
Det sitter en 5 trinns gearkasse i den, tror ikke det er servo på den, hengerfeste, felger er 14 toms.
Bilen er blitt brukt som lager i vinter, så interiørmessig er den vel ikke det beste.
Bilen kan lagres ved forskuddsbetaling, da er det ikke noe stress for eventuel kjøper å hente den.
Denne vil kun ligge for salg en meget begrenset periode, den vil snart bli kjørt til hoggeri, dette for de min interesse for denne type bil er tilstede.
Det sitter en 5 trinns gearkasse i den, tror ikke det er servo på den, hengerfeste, felger er 14 toms.
Bilen er blitt brukt som lager i vinter, så interiørmessig er den vel ikke det beste.
Bilen kan lagres ved forskuddsbetaling, da er det ikke noe stress for eventuel kjøper å hente den.
Denne vil kun ligge for salg en meget begrenset periode, den vil snart bli kjørt til hoggeri, dette for de min interesse for denne type bil er tilstede.
Da lar jeg denne bilen stå til salgs til over helgen, etter dette setter jeg den vekk for lagring, på ubestemt tid.
Har dessverre ikke tid eller anledning til å selge deler fra denne nå, kun hele bilen, har altfor mange bobler som skal klargjøres for sesongen, så mine tilgjengelige timer går til disse.
Så den som innen mandag ønsker seg en hel delebil, kan kontakte meg pr pm i første omgang.
Har dessverre ikke tid eller anledning til å selge deler fra denne nå, kun hele bilen, har altfor mange bobler som skal klargjøres for sesongen, så mine tilgjengelige timer går til disse.
Så den som innen mandag ønsker seg en hel delebil, kan kontakte meg pr pm i første omgang.
-
VonZu
- -

- Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2
Hvor holder du til?
EDIT: Telemark, ja... Skumlesing er ikke alltid så bra.
EDIT: Telemark, ja... Skumlesing er ikke alltid så bra.