Har en dør som jeg ikke forstår meg på, ingen blinking i knappen, og alt ser normalt ut. Men vist jeg vasker bilen, eller det regner mye en dag så virker den elektriske funksjonen. Har egentlig bestemt meg for å koble ut motorene å bruke begge dørerne manuelt når dei blir defekt. men dei er jo egntlig i orden, bare at det virker bare når det blir fukt en plass
Skyvedører T5 Multivan
Skyvedører T5 Multivan
Er det noen med kompetanse på dei fantastiske el-skyvedørene?
Har en dør som jeg ikke forstår meg på, ingen blinking i knappen, og alt ser normalt ut. Men vist jeg vasker bilen, eller det regner mye en dag så virker den elektriske funksjonen. Har egentlig bestemt meg for å koble ut motorene å bruke begge dørerne manuelt når dei blir defekt. men dei er jo egntlig i orden, bare at det virker bare når det blir fukt en plass
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Re: Skyvedører T5 Multivan
Da ville jeg forsøkt, på en tørr dag, å demontert innvendig trekk og spraya alle kontakter/koblingspunkt med kontaktspray. Dersom alle punkt er gått over og ingen reaksjon er oppnådd, ville jeg forsiktig berøre alle koblintspunkt. Dersom dette ikke gir respons, gi et rapp på motoren (stor skruetrekker og gi en dask med håndtaket)
mvh Frode Neergård
sent fra min HTC med Tapatalk 2
mvh Frode Neergård
sent fra min HTC med Tapatalk 2
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
I tillegg ville jeg sjekket for lekkasje i skyvevindu.
jeg hadde trøbbel med min dør, men i form av at den ikke gikk igjen helt før den slo seg opp igjen. Anyway - du skal være rimelig tålmodig og fingenem for å ta av trekk og alt det der uten skade. Prøvde selv, men det ble alt for mye hakk og bøying og tøying.
Det endte med en tur til repp. på verksted for å bytte lås-sylinder m.m til snaue 10.000.-
Mao. - ikke en hyggelig regning. Men som martin sa til meg for mange år siden når jeg skulle style gamle-bilen; Det koster å være kar
Det endte med en tur til repp. på verksted for å bytte lås-sylinder m.m til snaue 10.000.-
Mao. - ikke en hyggelig regning. Men som martin sa til meg for mange år siden når jeg skulle style gamle-bilen; Det koster å være kar
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE