Har nettop kjøpt meg en T5 2,5 TDI 07 modell. La nettop merke til at Webastoen står og sviver, selv om bilen er parkert og det er flere timer siden jeg sist kjørte med den. Har ikke noe fjernstyring til webastoen og det er heller ikke et ur/display i kupeen. Det er for øyeblikket et par minusgrader ute.
Har bare hatt bilen et par dager, så vet ikke om dette har hendt før. Lurer primært på om dette er normalt, eller farlig på noe vis? Ser at varmeren trekker noen watt, så i lengden vil jo dette tære på batteriet..
Ufrivillig webasto parkeringsvarmer?
-
trion
- Car: 07 Transporter 2,5 TDI, Polo 6N2, Nissan 200sx S14
Re: Ufrivillig webasto parkeringsvarmer?
Fikk den til å stoppe ved å starte bilen, la den svive litt og så skru av motoren igjen.
Noen forklaring på hvorfor det kan ha skjedd?
Noen forklaring på hvorfor det kan ha skjedd?
-
multivan2004
- Car: T5 Multivan
- Phone: 95131346
Ufrivillig webasto parkeringsvarmer?
Må være en elektrisk feil i styreenheten på webastoen. Skal jo bare starte når det er et viss antall grader. Min Webasto funker ikke i det hele tatt. Nytt brennkammer med styreenhet kommer på ca 16000,- på verksted.
Re: Ufrivillig webasto parkeringsvarmer?
Få diagnose på den - Møller gjør det for noen hundrelapper om du ikke har / kjenner noen som har vag-com. Særs ofte er det bare brenneren som er sotet igjen og nekter å starte. Den kan du få byttet andre steder for 3-4 tusen.multivan2004 wrote:Må være en elektrisk feil i styreenheten på webastoen. Skal jo bare starte når det er et viss antall grader. Min Webasto funker ikke i det hele tatt. Nytt brennkammer med styreenhet kommer på ca 16000,- på verksted.