Hovedlysbryter
-
Fra T3 til T4
- Car: VR6 98mod kort 9seter
Hovedlysbryter
Hei! Har ett par spørsmål, har byttet lysbryter da den gml. smeltet, park og skiltlys lyste hele tiden, har kjøpt ny, men det viser seg at jeg kun har frontlys når bryter er avslått alt bak er mørkt. kan jeg ha fått feil bryter (den nye har rødt lys på knappene. gml var grønn) eller er det et "lus" som mangler i pluggen til bryter?(har tatt vare på den gml. Finnes det noe verktøy som egner seg til å få av plugghettene på en VR6 uten å dra i ledn. (dårlig erfaring hehe). Litt om vagcom, ser det står litt om dette i utenlanske forum, (noen som vet noe?) er dette noe en får fatt i her, er det forresten noe sted å kopple seg på i en 98 velle? På forhånd takk. 
Hei! Det er mulig det har blitt ombygget til kun frontlys på de nyeste bryterne. Det er jo kun kjørelys, og da er det vel bare påbudt med frontlys....!? Mulig jeg tar feil, men en telefon til møller (tlf 05101) avklarer dette fort.
Ellers vil jeg bare si at det er et kjempefint forum. Det er masse info og tips her som er bra å ha om det skulle dukke opp problemer på bilen
Ellers vil jeg bare si at det er et kjempefint forum. Det er masse info og tips her som er bra å ha om det skulle dukke opp problemer på bilen
Tore Mæhle, Caravelle 2,5TDI-96
VAGCOM til Caravelle
Tilkoblingen til VAGCOM er vel bak blindlokket midt på dash'en som har "inngravert" et motorsymbol med lyn over eller noe sånt.
Re: VAGCOM til Caravelle
PÅ min 98 mod, er det helt til venstre på midtfeltet av dashbordet (med det symbolet du beskriver), hvis du løfter av lokket er det en lilla kontakt under, tror den er plasert ved sikringene på nyere.terje rød wrote:Tilkoblingen til VAGCOM er vel bak blindlokket midt på dash'en som har "inngravert" et motorsymbol med lyn over eller noe sånt.