Hei.
Er det mulig å koble ur på eberen i en bil som ikke har det orginalt? Har en delebil med ur og 4kW eber som eg kan ta deler fra. Noen som har erfaring med dette og kanskje har en "oppskrift" eller/ og koblingsskjema?
Koble opp ur på eber
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
Re: Koble opp ur på eber
Nå skal jeg atter en gang være skikkelig døv, og be deg søke. Dette temaet har vært oppe hundrevis av ganger (gjenganger hver høst og vinter), og er strengt tatt fullstendig unødig å starte en ny tråd for. Så søk!
Når det er sagt;
1. Det er veldig mulig.
2. Det er ikke vanskelig, selvsagt tatt i betraktning antall tommeltotter du besitter etc.
3. Det skal ikke mange deler til, relativt sett. Du trenger ur, brenner, to pumper (diesel og vann), kanskje et antall slangebiter, slangeklemmer, koblingsstykker etc, kabel, sikring, sikringsholder, kabelsko osv.
Lykke til
Når det er sagt;
1. Det er veldig mulig.
2. Det er ikke vanskelig, selvsagt tatt i betraktning antall tommeltotter du besitter etc.
3. Det skal ikke mange deler til, relativt sett. Du trenger ur, brenner, to pumper (diesel og vann), kanskje et antall slangebiter, slangeklemmer, koblingsstykker etc, kabel, sikring, sikringsholder, kabelsko osv.
Lykke til
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
07 Mazda 5
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
-
Theodor
- -

Slettet, dobbeltpost. Ø
Last edited by Theodor on 21 Aug 2013, 20:13, edited 1 time in total.
Mvh Øystein Theodor
07 Mazda 5
07 Mazda 5
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Har du brenner uten ur i bilen, eller er det bil uten brenner? Det utgjør litt forskjell i arbeidstid 
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Prøvde å søke, men fannt ikke helt det eg var ute etter. Er en 2001 mod med brenner ja. Er det plug and play då?
-
Theodor
- -

Ikke direkte. Dvs, det er ikke plug and play, ettersom det ikke er kabling for vannpumpa eller uret originalt.
Men om du begynner med denne posten: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php ... p5#p206692, og leser igjennom hele tråden, ser du hvordan jeg gjorde det. Riktignok med fjernstyring, men prinsippet er beint ut det samme. Der ligger også skjemaet jeg kobla etter etc.
Men om du begynner med denne posten: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php ... p5#p206692, og leser igjennom hele tråden, ser du hvordan jeg gjorde det. Riktignok med fjernstyring, men prinsippet er beint ut det samme. Der ligger også skjemaet jeg kobla etter etc.
Mvh Øystein Theodor
07 Mazda 5
07 Mazda 5