Hadde fra 2008 til 2010 en T3 Club Joker med hevetak fra '89 i eierskap sammen med min bror, men pga at vi endte opp på hver vår kant av landet så var det nokså tungvindt å eie sammen. Så vi solgte den til en kamerat av min bror (som igjen er solgt videre så vidt jeg vet men avregistrert i 2013).
Etter å ha solgt T3-en så tok det ikke så lang tid før jeg begynte å se etter andre alternativer. Slik jeg og familien bruker bobil, så er det ikke mange dagene i løpet av et år som tilbringes her, men når den først brukes så er det et utrolig greit fremkomstmiddel og bosted. Uansett, så jeg var ikke interessert i å legge så veldig mye penger i en slik og kikket for det meste på biler i det nedre prissjiktet (20-50k). Utpå våren 2011 så jeg på et par Fiat/Citroen som var halvveis nedsnødd og oppmugnet og en Transit "som bare hadde utslitt clutch" som jeg kjørte halve landet etter for å konstantere at den var lekk som ei sil. Vel, trøstet meg med at fuktmåleren ikke var anskaffet forgjeves.
Så dukket det opp en LT H2 på finn til 50k. På sørvestlandet i nærheten av der min bror bor. Så han tok seg en tur og var sånn passe skeptisk men prisen var ikke så gal og den var ihvertfall tørr inni. Eieren hadde bodd der hele siste året. Etter å ha pruttet den ned noen tusen, så tok jeg turen bort og hentet den en helg. Stod utenfor min brors hus og byttet kamreim først, for den var antakelig original fra 1987 og skikkelig morken. Litt ladetrøbbel så det også ut til at den hadde, men ikke værre enn at jeg fikk kjørt den til Sørlandet på kveldstid med lyset på hele veien. (Neste tur som min far lånte den i nærmiljøet så gikk den tom)
Har jeg endt opp med en sekk med katt i? Vel, får da håpe det ikke er så ille...

Fikk fikset ladeproblemet og vi fikk vasket skikkelig ut av den, byttet motorolje og sommeren 2011 var vi klare for campingtur.

Gjentok sommertur i 2012, og 2013 fikk den sitt første utenlandsopphold i vårt eie med å ta en tur til Legoland med den. På båten tilbake fikk vi siste plass bakerst og vi rygget inn. Sånn passe spektakulært ved ankomst Kristiansand

På eu-kontrollen høsten 2013 ble det oppdaget skjeve bremser bak, så jeg avskiltet den fordi jeg visste også at vi antakelig ikke fikk tatt noen tur i 2014 pga flytting med oppussing. Den sveiv veldig rart før jeg fikk satt den inn på lager høsten 2013, og i 2014 ville den ikke starte skikkelig (luft inn til dieselpumpa). Så noe mer planlegging av campingbiltur ble det ikke da. Ei heller i 2015 selv om brukt fungerende pumpe kom på plass våren 2015 og den startet greit igjen da.

I 2016 er det siste året denne har årsavgift, så planlegger å sette på skiltene etter 1.juli 2016. Fra da av blir den jo veldig rimelig å ha skilter på.