Hei, folkens
Etter et innbrudd i Polarekspressen må jeg komme tilbake til Norge for en stund.
Dette vil skje i midten av januar og jeg har sommerdekk på bilen.
Er det noen i Fredrikstad/Sarpsborg området som kan låne meg vinterdekk for et par uker?
Eventuelt være behjelpelig med skaffe vinterdekk i 15 toms størrelse som jeg kan kjøpe rimelig og legge på?
Godt nytt år!
https://youtu.be/RlRRJAky32c
Trenger å låne vinterdekk
-
winallyouget
- -

- Car: VW T3, 1,9 TD, 1982
- Phone: 46788898
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Re: Trenger å låne vinterdekk
Har du oppgraderte/større skivebremser som gjør at du må ha 15 tommer? Disse bilene hadde jo 14 tommer originalt og er nok mye lettere å få tak i enn 15 tommer. Jeg husker ikke om jeg har kastet mine originale felger med piggdekk, eller om de er på garasjeloftet. Har jeg de så kan du få de, og jeg vil ikke ha de tilbake. Jeg har i alle fall 25 dekk m felg til biler, vw busser og henger på loftet, og det er egentlig litt for mange, men dette er i Bærum og ikke i Østfold
-
winallyouget
- -

- Car: VW T3, 1,9 TD, 1982
- Phone: 46788898
Re: Trenger å låne vinterdekk
14 tommer går fint på. Bærum høres topp ut. Send meg adressen din på PM, så dukker jeg helt plutselig opp.Buss Marius wrote:Har du oppgraderte/større skivebremser som gjør at du må ha 15 tommer? Disse bilene hadde jo 14 tommer originalt og er nok mye lettere å få tak i enn 15 tommer. Jeg husker ikke om jeg har kastet mine originale felger med piggdekk, eller om de er på garasjeloftet. Har jeg de så kan du få de, og jeg vil ikke ha de tilbake. Jeg har i alle fall 25 dekk m felg til biler, vw busser og henger på loftet, og det er egentlig litt for mange, men dette er i Bærum og ikke i Østfold
Sent fra min D6503 via Tapatalk