Vel, jeg har jo ymtet frempå om det er flere som skal til DK og legoland neste sommer, og det hadde jo vært kult om flere skulle ned. Da kunne vi jo hatt en kveld der vi møttes.
Selvom folk ikke skal akkurat til Legoland, så er jo ikke avstandene i DK så store, så det går jo an å møtes en ettermiddag uansett.
Som du sier solrikioo; hvem temker på dette NÅ?? Vel, jeg har hvertfall lufta ideen, så får me sjå!
Jeg har tenkt på sommeren 06 siden finalen i 02, så jeg syns nesten det er på tide å lufte det litt. Synd det bare er jeg som tydeligvis bare er fopall interessert her da
Uansett så kommer jo Tyskland til å bli det mest besøkte landet neste sommer, så det blir vel vanskelig å få "arrangert" noe på en liten camping plass. Hvis ikke man er i Mosel eller lignende da.
Men ja Legoland er jo ikke dumt. Uansett hvor man er i DK så er man vel aldri mer enn 40-50 mil unna hverandre
Håndbokmaskinisten wrote:
Men ja Legoland er jo ikke dumt. Uansett hvor man er i DK så er man vel aldri mer enn 40-50 mil unna hverandre
Ikke så langt fra sannheten det nei. Jeg og famly kjørte fra toppen av Sjelland til toppen (?) av jylland, altså gjennom HELE DK, på ca. 8 timer. Og det var med tre unger mellom 0 og 5 år. Jeg skal jo ha med familyn neste sommer oxo + at vi reiser i lag med noen venner, så vi blir nok i legoland minst to dager før vi fjerter videre i det SMUKKE LAND.
Roy alias Amubus
-01 t4 vw PROFILE // BUS, ex ambulanse - Multivan Wannabe
-86 t3 Caravelle
-70 t2 Rico camper
-64 t1 Militærambulanse
Member of RESCUELINERS
Member of Vw Militaria Norway
Tar sommerferien i vinter, mesteparten ihvertfall. Da kjører jeg til Tyskland for å treffe venner og så til Sveits for å ragge rundt og stå på telemark. I 2-3uker ca.
BayJon wrote:Tar sommerferien i vinter, mesteparten ihvertfall. Da kjører jeg til Tyskland for å treffe venner og så til Sveits for å ragge rundt og stå på telemark.
telemark så klart... ehem...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Sommerferie er sommerferie, og vinterferie er vinterferie. Så, er nå det sagt.
I vinterferien kjører vi til Finnland - for å stå på nedoverski.
Sny-planke, svinge-ski eller noe annet morsomt.
I sommerferien kjører vi til Finnland - for å sole, bade og sjåppe...
Blir nok Helsinki i en uke, og så litt båtturer ut i øyriket mot Sverige.