Farge på lys i knapper ?
Farge på lys i knapper ?
I min 2000 modell t4 har jeg knapper med 3! forskjellige farger... hva skal egentlig være riktig ?
Lysbryteren har grønt lys, også har jeg av en eller annen grunn 2 knapper for bakrutevarme, den ene har rødt lys, og den andre har gult...
Lysbryteren har grønt lys, også har jeg av en eller annen grunn 2 knapper for bakrutevarme, den ene har rødt lys, og den andre har gult...
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Farge på lys i knapper ?
Lysbryter og den gule er feil.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Høres ut som samme oppsett som på min, der mistenker jeg at den gule knappen går til eberspacher, tidligere eier har nok ettermontert bryter for å kunne styre start av eber på bryter i stedet for termostat. Ser det går en uorginal kabel fra denne bryteren fram til motorrom i området rundt eber.
Min eber fungerer ikke (har selvfølgelig prøvd å trykke inn bryteren) så har ikke fått verifisert at det er der kabelen går, men har heller ikke funnet noe annet den kan gå til.
Min eber fungerer ikke (har selvfølgelig prøvd å trykke inn bryteren) så har ikke fått verifisert at det er der kabelen går, men har heller ikke funnet noe annet den kan gå til.
Så det skal være rødt i alle knapper ? Også lysbryteren ?
Har ikke sett på baksiden av disse to varmetrådbryterne, så usikker på hva de er kobla til, hehe
Har ikke sett på baksiden av disse to varmetrådbryterne, så usikker på hva de er kobla til, hehe
Noen som kjenner til delenummer på riktig lysbryter til bilen min ?
Altså riktig farge på lyset og tåkelys foran/bak.
Altså riktig farge på lyset og tåkelys foran/bak.
-
Pølsetyskeren
- -

- Car: 2000 T4 California Coach 2,5 TDI 102 hk
- Phone: 98404254
Hei Stig Are. Bryteren du leter etter har nummeret: 7D0941532R 1354 NOK (2015)
Jeg har kjøpt den selv i 2015 siden vi hadde planer om å "oppgradere" til tåkelys foran. Den har rød belysning, begge tåkelysfunksjoner og kjørelysfunksjonen som er tilpasset de norske/ skandinaviske modeller (tenning på- hovedlys på).
Jeg har kjøpt den selv i 2015 siden vi hadde planer om å "oppgradere" til tåkelys foran. Den har rød belysning, begge tåkelysfunksjoner og kjørelysfunksjonen som er tilpasset de norske/ skandinaviske modeller (tenning på- hovedlys på).
Hilsen Ronald
Tusen takk for info!

Sikker på det var riktig delenr ?
Finner ikke noe på det nummeret....
Finner ikke noe på det nummeret....
-
Pølsetyskeren
- -

Hi. Nå måtte jeg bare sjekke. Det er riktig delenummer. Jeg fant den til og med på en tysk side (via Google søk). Har du kanskje tatt med de 1354 NOK til slutt? Det er bare prisen jeg betalte hos Møller.
Hilsen Ronald
Var nok riktig ja, sikkert trøkt no feil, hehe.
-
Pølsetyskeren
- -