Heia, er det noen som har forsøkt å bygge om fra luke til svingdører bak?
Jeg har nå svingdører, og det er jeg så fornøyd med, at jeg ønsker dette også ved neste bil,Men det er ikke lett å finne lang bil, m flere seter og svingdører... er det greit å byggeområde, eller må jeg bare glemme det?
Bygge om fra luke til svingdører bak???
-
Båbbærn
- Car: T3 1990 Coach, T4 1997 LWB
- Phone: 97519367
Bygge om fra luke til svingdører bak???
Kan det fikses...
...Klart det kan!!!
Båbbærn AKA Daniel
...Klart det kan!!!
Båbbærn AKA Daniel
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Bygge om fra luke til svingdører bak???
Bakdør istedet for bakluke ? Uten at jeg skal spørre om hvorfor har temaet vært oppe før, søkefunksjonen er som den er.
Mangler du ikke noe innfesting for hengslene til døra bak når bilen ble levert med bakluke ?
Mangler du ikke noe innfesting for hengslene til døra bak når bilen ble levert med bakluke ?
Kan jeg spørre hvorfor du liker svingdører så mye? Jeg har bakluke og ser ikke helt det store med svingdører?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Begge har klart sine fordeler. Flygeldører forenkler innlasting enormt. Bakluke gjør et du slipper bli blaut mens du driver på med et samma. Bakluke er penere. Flygeldør mer praktisk. Også denne berømte smaken og baken spiller inn.
Martin bygde om motsatt, fra flygel til luke. Alle deler finnes å få løst. Såvidt jeg skjønte, relativt enkel jobb. Se om du finne T4 tråden til Martin (koolart) . Er vel forhåpentligvis noen bilder og slikt igjen der. Hvis tråden fortsatt eksisterer etter alle hacks og havari på forumet...
Martin bygde om motsatt, fra flygel til luke. Alle deler finnes å få løst. Såvidt jeg skjønte, relativt enkel jobb. Se om du finne T4 tråden til Martin (koolart) . Er vel forhåpentligvis noen bilder og slikt igjen der. Hvis tråden fortsatt eksisterer etter alle hacks og havari på forumet...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter