Gratis bobilblad i posten?

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Italjohn
-
-
Posts: 956
Joined: 26 Sep 2016, 12:23
Car: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Phone: 93211119
Location: Molde
Contact:

Gratis bobilblad i posten?

Post by Italjohn »

Fant dette bobilbladet i dagens post.
Det var pakket i plast og ikke adresset, så jeg går ut ifra at det er et reklamestunt.
Uansett, jeg fant denne artikkelen inne i bladet.

Image
Image
Image
Image
OddN
-
-
Posts: 7604
Joined: 27 Aug 2004, 17:57
Location: Skjønhaug, Indre Østfold

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by OddN »

Artig :D

Akkurat sånn camping jeg liker. Gleder meg enda mer til sommeren nå.
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by Needforspace »

Hm, det der dukker vel opp her også snart da vil jeg tro, mener det er dette vi får vi som er medlem i norsk bobil og caravanklubb eller hva det nå heter etter navn endringene.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by Buss Marius »

Needforspace wrote:Hm, det der dukker vel opp her også snart da vil jeg tro, mener det er dette vi får vi som er medlem i norsk bobil og caravanklubb eller hva det nå heter etter navn endringene.
Dette bladet het Bobil og Carravan inntil for ca ett år siden. For noen år siden endret carravanclubben navn og dermed også navn på sitt medlemsblad til Bobil og Carravan Magasinet. Dermed ble det mye rot med 2 magasiner med tilnærmet likt navn.
Jeg trodde det var Bobilforeningen som hadde spesialpris på Din fritid og at dette bladet dermed fungerte som en slags medlemsblad for dem.
For øvrig er det en ikke ukjent person blandt VW bus folk, som foretar de fleste tester og produktomtaler i Din Fritid og har gjort det siden bladet startet opp. Han heter TRUls FArner (TRUFA)
OddN
-
-
Posts: 7604
Joined: 27 Aug 2004, 17:57
Location: Skjønhaug, Indre Østfold

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by OddN »

Buss Marius wrote: For øvrig er det en ikke ukjent person blandt VW bus folk, som foretar de fleste tester og produktomtaler i Din Fritid og har gjort det siden bladet startet opp. Han heter TRUls FArner (TRUFA)
Aha... Ja han har vi hørt om før :D
Rudeboy
-
-
Posts: 7777
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by Rudeboy »

Står alltid i et blad hva det er godt for, men når det bladet hevder de er uavhengige så rynker jeg på nesa. NCB kan brenne.
Hva dette bladet angår så står det at alle som har registrert campingbil (a.k.a båbil) skal motta bladet.

TRUFA som tæknisk spesialist gir den delen av bladet troverdighet, naturlig nok.
nurhalbsoviel
Posts: 35
Joined: 06 Jun 2015, 01:29
Location: Sunnmøre eller deromkring

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by nurhalbsoviel »

For ordens skyld, og selv om det allerede er skrevet:

DETTE bladet er IKKE medlemsbladet for den klubben - det er dette bladet som så seg tvunget til å endre navn, efter at medlemsbladet la sitt navn J***** nær opp til dette bladets opprinnelige navn...
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Gratis bobilblad i posten?

Post by Needforspace »

Needforspace wrote:Hm, det der dukker vel opp her også snart da vil jeg tro, mener det er dette vi får vi som er medlem i norsk bobil og caravanklubb eller hva det nå heter etter navn endringene.
Tror ikke jeg er alene om å oppleve en viss forvirring angående navn på blad og foreninger. Dette skyldes for min del også mangel på interesse for den klubben som jeg har betalt kontingent til i snart 20 år er egentlig ikke mye å skryte av.
Grunnen til at jeg har beholdt medlemskapet har vel vert en blanding av vane og en viss fordel med rabatt på gass. Vurderer absolutt å si opp nå.

Det gamle Bobil og Caravan har til tider dukket opp her uansett, uvisst av hvilken grunn, det andre bladet har oftest opptil flere artikler av samme forfatter og kvaliteten på de har i beste fall blitt litt bedre med årene, langt i fra bra uansett.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Post Reply