Skrangling i passasjersete

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
wirre
-
-

Skrangling i passasjersete

Post by wirre »

Det skrangler en del i pasasjersetet mit, noen som har peiling på hva det er som skrangler? eller blir det bare sån når det blir slitt? slutter når jeg holder det fast, eller når noen sitter der!
Martin

Den gule fare :)
solrikioo
-
-
Car: Skoda Octavia 2014

Post by solrikioo »

Samma er det på min bil Sinnsykt irriternde.
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Samma her...

Post by Rudeboy »

Samma her, men jeg vet svaret :

Noe er løst ! :D

Hva, derimot aner jeg ikke. Står på "To fix"-lista mi, så kommer jeg til det punktet før noen finner svaret, skriver jeg om mitt løsen på detta 8)

mvh,
Yngve S
Karamell GL 2.5
-
-

dingle dong.

Post by Karamell GL 2.5 »

under setene foran er det to umbrakoskruer fremst på setekassa og to vanlige (store) festeskruer bakerst. for å få løst setene må de bakerste skruene ut og dermed er det bare å dra setekassa rett ut. de umbrakoskruene foran trengs ikke løsnes på, MEN akkurat i disse /&%#"¤# har det en tendens til å bli akkurat nok slakke til at det begynner å skrangle noe så inn i &%¤¤!"#£$ foran. løste problemet med litt solid sølvtape og stilt ble det. :) håper at dette kanskje er problemet hos dere også da dette er fiksa på begge setene på et kvarter :wink:
deilig lyd av rekke 5'ern :)
solrikioo
-
-
Car: Skoda Octavia 2014

Post by solrikioo »

det hadde vel vært lurere og stramma de umbracoene eller? Anyways, det skal fikses etterpå.
wirre
-
-

Post by wirre »

Nytter ikke å stramme de... det er et avstandsstykke på bolten, og ei skive under..kan sikkert bruke brekkjærn/hammer på skiva, for å få den til å stramme bedre intil, men jeg tror ikke det blir bra!
Martin

Den gule fare :)
Karamell GL 2.5
-
-

Post by Karamell GL 2.5 »

solrikioo wrote:det hadde vel vært lurere og stramma de umbracoene eller? Anyways, det skal fikses etterpå.

Øøøøøøhhhh. du vet hva du snakker om her skjønner jeg... 10 av 10 mulige her, altså full score....

Go' jul
deilig lyd av rekke 5'ern :)
Post Reply