Skrangling i passasjersete
Skrangling i passasjersete
Det skrangler en del i pasasjersetet mit, noen som har peiling på hva det er som skrangler? eller blir det bare sån når det blir slitt? slutter når jeg holder det fast, eller når noen sitter der!
Martin
Den gule fare
Den gule fare
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Samma her...
Samma her, men jeg vet svaret :
Noe er løst !
Hva, derimot aner jeg ikke. Står på "To fix"-lista mi, så kommer jeg til det punktet før noen finner svaret, skriver jeg om mitt løsen på detta
mvh,
Yngve S
Noe er løst !
Hva, derimot aner jeg ikke. Står på "To fix"-lista mi, så kommer jeg til det punktet før noen finner svaret, skriver jeg om mitt løsen på detta
mvh,
Yngve S
-
Karamell GL 2.5
- -

dingle dong.
under setene foran er det to umbrakoskruer fremst på setekassa og to vanlige (store) festeskruer bakerst. for å få løst setene må de bakerste skruene ut og dermed er det bare å dra setekassa rett ut. de umbrakoskruene foran trengs ikke løsnes på, MEN akkurat i disse /&%#"¤# har det en tendens til å bli akkurat nok slakke til at det begynner å skrangle noe så inn i &%¤¤!"#£$ foran. løste problemet med litt solid sølvtape og stilt ble det.
håper at dette kanskje er problemet hos dere også da dette er fiksa på begge setene på et kvarter 
deilig lyd av rekke 5'ern 
-
Karamell GL 2.5
- -