Restaurering
Restaurering
Skal restaurere en 1998 California camper. Kan lite, har ikke sted å utføre det på og trenger dermed hjelp på alle områder. Tips mottas med takk. Bor i nærheten av Bergen.
Re: Restaurering
Det høres ut som et litt vanskelig utgangspunkt for å være ærlig, he he. Da er det mye som må falle på plass før du kan begynne i hvert fall. Hva på bilen er det du vil gi deg løs på? Hvis du har nok interesse og ikke har ti tommeltotter så kan du lære deg å skru bil.
Men jeg råder deg til å ta det litt etter litt. Ikke plukk ned hele bilen. Det er vanlig at biler blir tatt helt ned for restaurering aldri blir bil av igjen, og ender hos nestemann som delebil for småpenger. Jeg sier det overhodet ikke for å ta fra deg lysten. Og det er VELDIG fordel for deg hvis du får leid deg en plass i et stort verksted med likesinnede, så har du folk å henge med når du holder på med bilprosjektet og ikke minst får en hjelpende hånd, noen råd og vink, på veien. Da blir det en sosial greie å dra ned på verkstedet og drikke kaffe og kanskje få gjort litt på bilen.
Men jeg råder deg til å ta det litt etter litt. Ikke plukk ned hele bilen. Det er vanlig at biler blir tatt helt ned for restaurering aldri blir bil av igjen, og ender hos nestemann som delebil for småpenger. Jeg sier det overhodet ikke for å ta fra deg lysten. Og det er VELDIG fordel for deg hvis du får leid deg en plass i et stort verksted med likesinnede, så har du folk å henge med når du holder på med bilprosjektet og ikke minst får en hjelpende hånd, noen råd og vink, på veien. Da blir det en sosial greie å dra ned på verkstedet og drikke kaffe og kanskje få gjort litt på bilen.
- 03 T4b Transporter Syncro 2.5 TDI AXL
- 99 T4a Transporter Syncro 2.5 TDI ACV
- 98 T4b Caravelle 2.5 TDI ACV
- 99 T4a Transporter Syncro 2.5 TDI ACV
- 98 T4b Caravelle 2.5 TDI ACV