Startmotorer med forskjellig lengde på tannkrans

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
2rB
Car: T4 2001 California

Startmotorer med forskjellig lengde på tannkrans

Post by 2rB »

Er eg i problemer når tannkrans på ny starter er kortere enn på gammel starter? Eller bør dette gå bra. Skeptisk her, men det finnes kanskje folk med meir erfaring som veit noko om dette...?

Bilde her https://photos.app.goo.gl/m9QMctCgD67Cx8Ge8

Edit : Om ein skal tolke på merkene vil tannkrans ene berre komme "kant i kant" og akkurat eller akkurat ikkje vere borti kvarandre.

Edit 2:
Etter å ha målt på motor opp mot startmotor ser det ut til at tannhjul vil få kontaktflate på maksimalt 3 mm. Litt vanskelig å være heilt nøyaktig i måling på starter. Er vel litt for risikabelt å gamble på dette...
Indian
-
-
Car: Multivan 2002 2,5 TDI
Phone: 46426546

Re: Startmotorer med forskjellig lengde på tannkrans

Post by Indian »

2rB wrote:Er eg i problemer når tannkrans på ny starter er kortere enn på gammel starter? Eller bør dette gå bra. Skeptisk her, men det finnes kanskje folk med meir erfaring som veit noko om dette...?

Bilde her https://photos.app.goo.gl/m9QMctCgD67Cx8Ge8

Edit : Om ein skal tolke på merkene vil tannkrans ene berre komme "kant i kant" og akkurat eller akkurat ikkje vere borti kvarandre.

Edit 2:
Etter å ha målt på motor opp mot startmotor ser det ut til at tannhjul vil få kontaktflate på maksimalt 3 mm. Litt vanskelig å være heilt nøyaktig i måling på starter. Er vel litt for risikabelt å gamble på dette...
Årsmodel er bilen din? På meg virker det som om den nye starteren har 11 tenner og den gamle har 10 tenner.
2rB
Car: T4 2001 California

Re: Startmotorer med forskjellig lengde på tannkrans

Post by 2rB »

Hei!
Takk for svar. Beklagar at eg ikkje skreiv tilbake her. Som eg skreiv i edit over fann eg ut at dette ikkje ville gå.

Fann ein ny leverandør - og fekk levert ny startmotor omgåande. Fekk sendt tilbake den på bildet uten problem.

Neste problem var at det ikkje var startmotoren som var hovedproblemet mitt, skjedde etter kvart også at den nye startmotoren ikkje slo inn (vart mykje bedre å starta med ny når den slo inn).
Fann etterkvart mitt problem i tenningslåsen. For å sleppa å skru ut alt for å få den ut - så har me montert ein ekstra "startknapp", kobla til baksida, til dei tilfellene der det ikkje går med tenningsnøkkelen.
Så no er alt bra.
Post Reply