Segen skyvedør
Segen skyvedør
Er det mulig å justere høyden på skyvedøra utenom med de 3 boltene nederst på døra?De 3 rullehjula på samme feste der,skal de være slarkete?Kansje det er de som må skiftes for å få heiset opp døra?Det er såpass at sentrallås pinnene ikke treffer i stolpen 
VW Multivan 2.5Tdi 2003 mod
-
Familiemann
Jeg skiftet de rullene der nede (Kr. 1500,-) Da kom døra høyere opp i fremkant. Det største av de tre hjulene skal være 26 mm. i diameter, mitt var bare 19 mm, så det var nokså utslitt.
Så det er nok rullene som er utslitt hvis døra er justert maks opp på den vinkelen nede på døra.
Jeg måtte ha ny den vinkelbraketten som er skrudd fast på døra, da de nye rullene ikke passet på den gamle braketten.
Så det er nok rullene som er utslitt hvis døra er justert maks opp på den vinkelen nede på døra.
Jeg måtte ha ny den vinkelbraketten som er skrudd fast på døra, da de nye rullene ikke passet på den gamle braketten.
Sikkert det samme her også da,1500 var da nok for den delenFamiliemann wrote:Jeg skiftet de rullene der nede (Kr. 1500,-) Da kom døra høyere opp i fremkant. Det største av de tre hjulene skal være 26 mm. i diameter, mitt var bare 19 mm, så det var nokså utslitt.
VW Multivan 2.5Tdi 2003 mod