Her er pakkeløsningen for dere som ønsker en enkel løsning på oljekjøling til T3 Caravelle og Transporter
http://cgi.ebay.de/Olkuehler-VW-Golf-1- ... dZViewItem
Ekstern oljekjøler til T3 Caravelle og Transporter
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Denne oljekjøleren med filterfestet passer kun på 1,6td,ikke 1,9tdk.Grunnen er at filterfestet er større på 1,9 der det er skrudd på blokka.
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
Min løsning er adapter (angi motortype) fra Kollevold,samt 16 raders oljekjøler også fra Kollevold (billigst så langt jeg kan se) samt gode løsninger ang slanger og koblinger fra Tess som er extremt oppdatert på alle slange/koblings løsninger....i hvertfall her i Trondheim.
For eksempel begynte mitt rør fra oljepumpe til turbo å lekke.ikke noe på lager til Vag i TRD hmm ikke på lager i fabrikk tyskland..hyyyyl
...ok Tess laget en metallomspunnet slange med rette gjenger på nippel på ca 15 minutter,den funker godt den.
Hvis det er ingen Tess hvor du bor...jeg stiller gjerne til disposisjon for dere, send en PM.. jeg fixer bestilling hvis dette er ønskelig.
Lars
For eksempel begynte mitt rør fra oljepumpe til turbo å lekke.ikke noe på lager til Vag i TRD hmm ikke på lager i fabrikk tyskland..hyyyyl
...ok Tess laget en metallomspunnet slange med rette gjenger på nippel på ca 15 minutter,den funker godt den.
Hvis det er ingen Tess hvor du bor...jeg stiller gjerne til disposisjon for dere, send en PM.. jeg fixer bestilling hvis dette er ønskelig.
Lars
Westfalia 86 høytak...Lækkert med 1,9 TDK ..
Radioamatør kallesignal LA2RRA.Medlem Norsk Radio Ræleliga.Tlf 004799784948
Radioamatør kallesignal LA2RRA.Medlem Norsk Radio Ræleliga.Tlf 004799784948