Det er så mye flinke folk her at jeg prøver meg med en til:
Er det noen som har meninger om ettermontert ryggesensor. Jeg har hatt dette på andre biler og det er gull verd.
Noen tips om merke, type og montering?
Ettermontert Ryggesensor
Ryggesensor
Prøv www.autosense.no.
Jeg har også en volvo s80, som trenger dette. Ble anbefalt disse. Prisen var 4000 under det som volvo skulle ha.
På caravellen holder det lenge med tilhengerfeste:-)
Jeg har også en volvo s80, som trenger dette. Ble anbefalt disse. Prisen var 4000 under det som volvo skulle ha.
På caravellen holder det lenge med tilhengerfeste:-)
-
DoKa Ålesund
- Car: T3 SIKA SYNCRO 2,1
- Phone: 91641131
Kan levere deg et S600 sett fra autosense for kr 2500,- + frakt
Send PM eller Epost hvis du er interessert
Mvh Inge
Brosjyre : http://www.autosense.no/Files/webSmartE ... re2005.pdf
Send PM eller Epost hvis du er interessert
Mvh Inge
Brosjyre : http://www.autosense.no/Files/webSmartE ... re2005.pdf
-
Forfatteren
Et ryggekamera kan være et godt alternativ. Det finnes kamera til innbygging som ikke er større enn (og ser ut som) sensoren til ryggesensor. Settes det omtrent midt på bilen har man god oversikt. Av skjermer finnes det veldig mye å velge mellom, alt fra de som kan settes på "klumpen" rundt intereørlyset foran (dvs. over speilet), via skjermer på solskjermen til de riktig avanserte som er innebygd i bilradioen og som kommer tittende fram automatisk når de skal brukes. Er man ikke redd for innbrudd pga. fristende ting i bilen, kan man selvsagt sette en skjerm oppå dashbordet.
Kobler man hele anlegget til ryggelyset har man et greit ryggekamera, rett og slett.
(Dette funket da jeg hadde Vito. Da jeg kjøpte min Multivan fant jeg ut at jeg heller ville ha kamera i bakvinduet, for å slippe å lage hull bak. Ikke lurt, vinduet er så mørkt at man knapt ser noe som helst på skjermen. Må nok lage hull i stedet, ja).
Kobler man hele anlegget til ryggelyset har man et greit ryggekamera, rett og slett.
(Dette funket da jeg hadde Vito. Da jeg kjøpte min Multivan fant jeg ut at jeg heller ville ha kamera i bakvinduet, for å slippe å lage hull bak. Ikke lurt, vinduet er så mørkt at man knapt ser noe som helst på skjermen. Må nok lage hull i stedet, ja).