Har søkt litt, og ikke blitt helt smart... så da starter jeg en ny tråd!
Jeg har jo en slik 2+3 og benk bak med 3 seter på venstre side, og innimellom seter og alt det der kunne jeg tenke meg å få inn noe god lyd. Hadde en liten formening om at jeg må få til noe før jeg reiser på fjellet i påsken, er litt lei av den gamle spilleren som spiller cder når den finner det for godt, og ikke ellers.
Men det jeg lurer på er hvor man monterer høyttalere for å få godt resultat...
Til å starte med har jeg hatt noen teorier om hva jeg skal gjøre.
I fordører 6.5" og noen diskanter der hvor standardhøyttalerene sitter.
Har to sett med 6*9 som jeg tenkte jeg kunne plassere bakover. To av de er i kasse og de andre er løse.
Har også vurdert Harman Kardon DRIVE+PLAY...
Hvor bør man montere høyttalere for å få best lyd, og hvor skal man gjøre av forsterkere, under setene?
God lyd i T4
God lyd i T4
Espen
Har et par gode lastebilbatterier (de er jo 12v, blir bare seriekoblet for å oppnå 24v) kan jo montere inn de, eller i hvert fall et. Men da spørs det jo om jeg klarer å lade det... Må vell skaffe et laderele eller noe som lader dette når startbatteriet oppnår en viss spenning... Problemet er kanskje hvor jeg kan gjøre av det...
Ellers trenger man virkelig det for en forsterker eller to...?
Ellers trenger man virkelig det for en forsterker eller to...?
Espen
Tror kanskje det er greit å droppe å stappe inn noe ekstra batteri i første omgang egentlig. Blir en del ekstra arbeid, og da flyr tiden...
Vi jo helst ikke feste noe i seteraden bak førerstolene, for de setene kan man jo lett ta ut, greit å ha muligheten når ting skal transporteres. Ellers hadde det jo vært fint å montert et par 6*9 under der... slik som jeg har pleid å gjøre med t3 combier...
Vi jo helst ikke feste noe i seteraden bak førerstolene, for de setene kan man jo lett ta ut, greit å ha muligheten når ting skal transporteres. Ellers hadde det jo vært fint å montert et par 6*9 under der... slik som jeg har pleid å gjøre med t3 combier...
Espen