Har jo akkurat kjøpt ny bil og sitter å lurer litt på om jeg for en gangs skyld skal levere en av bilene mine inn til service.
Bilen har gått 195.000 nå, og skal inn til totalservice nå. (ikke registerreimbytte, det ble gjort på forrige). Alle servicer er holdt til riktig tid, og bare en av dem er gjort på ett non-vag verksted.
Bør jeg fortsette denne trenden, eller skal er det like greit å gjøre det selv slik jeg alltid har gjort på audiene mine?
Hva er pris på en totalservice? Og hva gjøres egentlig? Oljeskift pluss pluss antar jeg.
Hva ville dere gjort? (er for øvrig en 97 modell 2,5tdi, 102hk det er snakk om).
Angående service på t4'en.
Det ligger en del data her inne om hva som gjøres.
Jeg selv var i samme situasjon. Valgte å gjøre det på grunn av mobilitetsgarantien. I tillegg til selve service, tar de da en gjennomgang av det som må utbedres for at mobilitetsgarantien skal gjelde. Sist fikk jeg anmerkning på at det manglet en skrue til feste av reservedekket, så verkstedet jeg har nå følger opp veldig bra (Møller Follo).
Det koster meg 4000-6000 hver gang + det som må skiftes.
Jeg selv var i samme situasjon. Valgte å gjøre det på grunn av mobilitetsgarantien. I tillegg til selve service, tar de da en gjennomgang av det som må utbedres for at mobilitetsgarantien skal gjelde. Sist fikk jeg anmerkning på at det manglet en skrue til feste av reservedekket, så verkstedet jeg har nå følger opp veldig bra (Møller Follo).
Det koster meg 4000-6000 hver gang + det som må skiftes.