-87 Syncro - Espens turbil
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
Endelig har jeg fått gjort noe igjen. For en gangs skyld har jeg laget meg en prioriteringsliste, og følger den (1.tekniske ting, 2.praktiske ting, 3.kosmetiske ting).
Nå har jeg fått fikset vindusspyler-tingene, det har jo aldri virka. Fikk også omsider byttet batteri, så lettstartet den ble nå, merkelig greier!
Nå har jeg fått fikset vindusspyler-tingene, det har jo aldri virka. Fikk også omsider byttet batteri, så lettstartet den ble nå, merkelig greier!
Espen
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Rapidspeed
- -

absolutt men skulle hatt litt flere bilder. dette er bare å erte det..Espen wrote:Var bare et bilde, men syns uansett snøvær er mye bedre egnet for en syncro en tør garasje.rapidspeed wrote:hvor er resten av bildene da??
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Optimist som alltid har jeg etter at det delevis er konkludert med gåen toppakning funnet ut at jeg like gjerne kan få tak i en ny motor, og ved stor hjelp fra min bror, og andre som har peiling på sånt plukke den litt fra hverandre, bytte det som er slitt og få det helt sammen igjen.
Økonomien er litt snau, så det går nok noen mnd. før den er på veien igjen. Men jeg vil ha en bil jeg kan stole på, og da tror jeg det er veien å gå. TDK har jo uansett vært i tankene mine siden lenge før jeg skaffet meg den.
Ser frem til ny forundelse, banning og kaffekopper i garasjen...
Økonomien er litt snau, så det går nok noen mnd. før den er på veien igjen. Men jeg vil ha en bil jeg kan stole på, og da tror jeg det er veien å gå. TDK har jo uansett vært i tankene mine siden lenge før jeg skaffet meg den.
Ser frem til ny forundelse, banning og kaffekopper i garasjen...
Espen
-
Rapidspeed
- -

Du har visst fått mer enn din andel uflaks Espen
Enda bra de ikke ødela noe denne gangen da...
Sku likt a se trynet på den som finner på å bryte seg inn i min, eneste han finner er en utgammel radio, noen billige høytalere og et rustent hjulkryss... Ikke kommer de noen veg heller, girstanga ligger på setet
Kansje en ide for å skremme dem vekk?
Sku likt a se trynet på den som finner på å bryte seg inn i min, eneste han finner er en utgammel radio, noen billige høytalere og et rustent hjulkryss... Ikke kommer de noen veg heller, girstanga ligger på setet
Kansje en ide for å skremme dem vekk?
Last edited by ThorAlex. on 27 Jan 2009, 20:54, edited 1 time in total.
MICRA!!! er du gal...den passer jo rett oppi lommen til ein tjuveradd med saggebukser....
Traktor trur eg er lurt.....ein tung gamal stut av ein Zetor med gitter for vindua....
Traktor trur eg er lurt.....ein tung gamal stut av ein Zetor med gitter for vindua....
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
Ta hintet, Oslo sucks bigtimeEspen wrote:I påventete på å få gjort noe har jeg naturligvis hatt besøk igjen. Men de tok jo alt som var å ta sist. Og ikke var noe ødelagt heller, den var bare åpnet. Begynner å bli glad i Oslo.
MS
Skrotnisse
Skrotnisse
Hææææ?? Tror jeg skjønner ironien, men må bare kommentere det for å få deg ned på jorda igjen! Sånn i tilfelle mener jeg.Espen wrote:...Begynner å bli glad i Oslo.
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
90 T3 syncro doka 2,1 112 hk
90 T3 syncro halvpanel, dobbeltdører 1,6 TD
07 Ford Ranger
Member of Team Syncronaut, kaffe- og kartbordgjengen.
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
Og det er i Røyken????Mike Sierra wrote:... Det er mye hyggeligere på steder med puddersne av naturlig type
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
Hintet er omsider tatt, og 1.april er jeg ute av Oslo. Det betyr også at jeg blir avhengig av å få liv i bilen igjen. Og siden tiden er knapp og behovet stort har jeg besluttet at jeg lar være å gjøre det selv, det blir det rett og slett ikke tid til. For når jeg setter i gang tar det jo som regel ikke 3 timer, men fort tre dager. Bedre å få ekspertise på saken denne gangen tror jeg.Mike Sierra wrote:Ta hintet, Oslo sucks bigtimeDet er mye hyggeligere på steder med puddersne av naturlig type
Gleder meg til å få liv i bilen igjen. Og samtidig har jeg en fast inntekt å se frem i mot, så da kan det bety at jeg kan få tenkt på å overhale TDKen og få den inn en gang til sommeren.
Espen
-
Rapidspeed
- -

-
tranphomer
- -

- Car: T3 1980 2.7l
- Phone: 91665891