Skillevegg T4 Transporter
Skillevegg T4 Transporter
Er det noen som vet om man får tak i skillevegg til T4 Transporter som bygger en del mer ut i varerommet, slik at man får mer plass i kupeen? Eller er det noen som har bygget om?
VW Transporter 2,5 TDI
-
solrikioo
- -

- Car: Skoda Octavia 2014
Da mister du de grønne skiltene dine.
Mange trikser litt i toppen av veggen for å få setene litt lengre bakover vet jeg.
Man kan vel registere den som personbil om man tar ut veggen. Men det er jo ikke spess trafikksikkert å ha en varebil uten vegg da.
Jeg vet jeg har sett bilder innpå caravelle.dk med en som har bare gitter bak førersetet. Kanskje en mulighet.
Mange trikser litt i toppen av veggen for å få setene litt lengre bakover vet jeg.
Man kan vel registere den som personbil om man tar ut veggen. Men det er jo ikke spess trafikksikkert å ha en varebil uten vegg da.
Jeg vet jeg har sett bilder innpå caravelle.dk med en som har bare gitter bak førersetet. Kanskje en mulighet.
Danskene har like mange sære regler som vi har. Det er bl.a kun krav om førerbeskyttelse bakfra på slike "stasjonsvogns-varebiler".solrikioo wrote: Jeg vet jeg har sett bilder innpå caravelle.dk med en som har bare gitter bak førersetet. Kanskje en mulighet.
Et gitter i ei rør-ramme bak førersetet holder, så lenge det finnes testpapirer på dette.
Og det er både billig og populært å kjøpe slike som bil 2, der den kun brukes til å komme seg alene fra a til b.