servolekkasje
servolekkasje
hei alle sammen
har fått lekkasje av servo olje,beholderen var nesten tom og en stor flekk under bilen(96mod 2.5tdi).er det noen typisk plass disse modellene lekker?
hadde akurat det samme problem ,skrudde av plata og under var alt sølet igjen med olje,jeg kunne ikke se hvor lekasjen var..jeg fyllte opp olje og sjekket (husk brillen ). den 1.Gummipropp for lagring av eksosrøret var borte Røret laget høl i en av rørene. hvis røret er ødelagt trenger du nytt og en Belzer lilleputt 12 mm nøkkel .skrue av katalysatoren fra 1. eksosrør først da kommer du bedre til . for sikkerhts skyld skjekk om foringene til styrestaken er tørre ;er det olje der har du slitte Pakkningene og den må overhales.Tæff wrote:skru av motorplata under så ser du fort kvar det kjem i frå iallefall!
forresten er det lurt og leser litt her først ,mange problemer er her beskrevet ,vi har jo i prinsipet samme biltype
skriv hva det var .
Hilsen Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
I 2004 da jeg kjørte lastebil hadde jeg en levering til et firma i Oslo. Der gjorde de alt mulig blandt annet reparerte de mellomakslings kryss og servosnekker og annen hydraulikk utstyr.....prisen var ikke avskrekkende, for 900 kroner kunne de bygge om begge kryssene til sykkelen min.
Det var en parallel gate til Østre Aker rundt Alnabru Terminalen. Brubekk Storcash var like i nærheten.
Det var en parallel gate til Østre Aker rundt Alnabru Terminalen. Brubekk Storcash var like i nærheten.
Last edited by Indian on 14 Feb 2009, 01:44, edited 2 times in total.
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Det var ikke i Brobekkveien. Jeg kjørte Østre Aker og svingte av Brobekkveien mot høyre og så høyre med en gang. I dag ser jeg en rundkjøring der. Så kjørte jeg tilbake mot Økern i noen kilometer og verkstedet lå på høyre side. Byget var ganske ny.
Jeg skulle bare levere noen småpakker med isopor fra Jackon men med så trivelige mennesker som kune faget tok jeg en trippel pause der med avslått mobil.
Fikke en omvisning også.
Flat batteri på mobilen gir lengere pauser.
Jeg skulle bare levere noen småpakker med isopor fra Jackon men med så trivelige mennesker som kune faget tok jeg en trippel pause der med avslått mobil.
Flat batteri på mobilen gir lengere pauser.