T3 Syncro Ambulansen 'Ottar'
Alt av utstyr følger med, må sannsynligvis fjerne blålys og siren, tror ikke det er lovlig å ha i funksjon når en ikke er godkjent ambulanse på utrykning. Skulle gjerne stukket innom deg men det blir rundt kl.2.00 om natta og jeg må rekke orgelkrakken innen kl.11, forhåpentligvis våken nok til å spille! Kom nedover i april på treff!
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Bugman
- -

- Car: DJ, JX 2wd og Syncro
- Phone: 911 to-seks 8-ni-5
Andrew wrote:Alt av utstyr følger med, må sannsynligvis fjerne blålys og siren, tror ikke det er lovlig å ha i funksjon når en ikke er godkjent ambulanse på utrykning. Skulle gjerne stukket innom deg men det blir rundt kl.2.00 om natta og jeg må rekke orgelkrakken innen kl.11, forhåpentligvis våken nok til å spille! Kom nedover i april på treff!
Du kan jo skru av bøylen under visning/PKK og montere den etterpå igjen.
Hvis du lager et pent dekke av armert vinyl (Type kapell) med maljer og/ eller trykknapper...som du har på til daglig, tror jeg ikke noen sier noe.
Ang. sirene...så kan jeg ikke se at den heller skal være noe problem.
Det er ikke lov å bruke fløyta i tid og utid heller......OM så så fix det slik at den kun virker når bilen står stille...ehh skal stå stille!
Teksten "Ambulanse"....kan du jo få laget i sånn magnetgreier som øvelseskjøre-L'er er laget av?
Eller Hva med å bruke ditt eget navn? (Andrew-lance.)
GRATULERER med en fet bil, som bør holde slik den er!!
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Vil helst beholde bilen så originalt som mulig, vi får høre hva loven/biltilsynet sier. Vet at forrige eier vil at jeg fjerner ordet 'Otta' slik at det ikke blir 'falsk reklame'. Amubus: hva er rescueliners for noe?
Andrew Wilder 90198654
Resculiners: Ikke noe annet enn gutta med kaffebord, syncronauter..... Bare at det er for dem med ambulanser...
. Fikk beskjed om at eg måtte fjerne all merking på bilen, fikk så beskjed om at de skulle fjerne merkene, lyd og lysanlegg før eg fikk den. På tilsynet fikk eg videre anmerkning på arb.lys på taket (skal være justerbare) så lurte han på om eg sku ha DEN fargen på bilen, men sa ikke no mer om det....
-
Rapidspeed
- -

Aha - ante meg noe slikt. Bilen er bygget om til ambulanse av et firma i Horten, dermed KZ skilter, og det står rescueline foran på bilen. Da må jeg vel oppgradere profilen min?
Andrew Wilder 90198654
kan du ikke melde deg inn i kr sand hjelpekorps å late som om det er reservebilen deres ,,de hadde vel ikke hatt no i mot litt reklame på en så flott bil ,, ,
ellers så er jeg veldig spendt på hvor mange busser dere wildere stiller med på treffet på sjøsanden i år he he
ellers så er jeg veldig spendt på hvor mange busser dere wildere stiller med på treffet på sjøsanden i år he he
x vw 87 syncro 1,9 tdk m sperre bak 8 seter og monsterhjul.. militær camo
x doka.1,9 tdk
vw 56 raggtopp
tlf 97729656
Bjørn Nilsen.... skedsmokorset
x doka.1,9 tdk
vw 56 raggtopp
tlf 97729656
-
tranphomer
- -

- Car: T3 1980 2.7l
- Phone: 91665891
Går ut fra jeg kanskje må hjelpe å flytte noen av de
Satser på å jobbe litt med bilen når dere er ute på tur. Vaske over innvendig. Trykke på alle knappene!
Gleder meg til å se gliset. Skulle kjørt tilbake i ens ærend for å bli me på Resculiners trip, men rådebank e rådebank.
Dette er bedre en julegaver. Går ut fra jeg må jobbe i en 45graders bakke fremover
Dette er bedre en julegaver. Går ut fra jeg må jobbe i en 45graders bakke fremover
Torkel: Du kan jo bytte litt med Philip og Vibi
Bjørn: Det byr meg ikke imot å melde meg inn i Røde Kors og ta en 'paramedic' kurs, har vært inne på tanken...........
Bjørn: Det byr meg ikke imot å melde meg inn i Røde Kors og ta en 'paramedic' kurs, har vært inne på tanken...........
Andrew Wilder 90198654
ja noe burde det gå an å få til , en slik bil er jo et historisk kjøretøy på en måte og burde få være slik den er ,, det er jo mange ex ofentlige kjøretøy som er blitt bygget om og dermed blitt borte ..
faren for misbruk av blålys og slikt er vel minimal bilen er jo tatt vare på av samler og må derfor kunne bli slik ,,som fex pelle politibil ,, gammel politibil i riktige klær .
faren for misbruk av blålys og slikt er vel minimal bilen er jo tatt vare på av samler og må derfor kunne bli slik ,,som fex pelle politibil ,, gammel politibil i riktige klær .
x vw 87 syncro 1,9 tdk m sperre bak 8 seter og monsterhjul.. militær camo
x doka.1,9 tdk
vw 56 raggtopp
tlf 97729656
x doka.1,9 tdk
vw 56 raggtopp
tlf 97729656
-
patrick
- -

- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Da har "ottar" forlatt oslo og er på vei sørover.
artig bil! den har masse utstyr baki; båre, stol som kan heises opp og ned ved siden av (elektrisk) gassflasker med oksygen, noe sugeutsyr (antar det er hvis pasienten blør mye fra et sår.) Blålysa funker
vet ikke om sirenen funker, må muligens ha lysa på . turte ikke flashe dem mer enn et sekund... kort sagt mye snadder!
artig bil! den har masse utstyr baki; båre, stol som kan heises opp og ned ved siden av (elektrisk) gassflasker med oksygen, noe sugeutsyr (antar det er hvis pasienten blør mye fra et sår.) Blålysa funker
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-
Rapidspeed
- -

ai ai ai..patrick wrote:Da har "ottar" forlatt oslo og er på vei sørover.
artig bil! den har masse utstyr baki; båre, stol som kan heises opp og ned ved siden av (elektrisk) gassflasker med oksygen, noe sugeutsyr (antar det er hvis pasienten blør mye fra et sår.) Blålysa funkervet ikke om sirenen funker, må muligens ha lysa på . turte ikke flashe dem mer enn et sekund... kort sagt mye snadder!
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
fy flate for eit kupp....
Bil med spysuger for bilsjuke passasjerer!!!!oksygenflasker for å få opp stemninga om ein er småtrøtt bak rattet!!! nei...spør ikkje kva denne bilen har...spør heller kva den ikkje har...
Bil med spysuger for bilsjuke passasjerer!!!!oksygenflasker for å få opp stemninga om ein er småtrøtt bak rattet!!! nei...spør ikkje kva denne bilen har...spør heller kva den ikkje har...
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"