Kjørelys
Kjørelys
Noen som vet hvilken ledning som gjør at bilen har kjørelys? Det må vel være en slags lask mellom lysbryter/rele eller noe og tenningslåsen/ rele eller noe
: Tenkte å montere tåkelys og bruke disse til kjørelys, det må vel være mulig å koble om det? Og så lurer jeg på om det er montert en motstand eller noe en plass slik at pærene lyser svakere som kjørelys enn som nærlys, eller er det bare tynnere ledninger og mer spenningsfall?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Syncronaut
- -

Re: Kjørelys
Interessert i koplingsskjema?Livar wrote:Noen som vet hvilken ledning som gjør at bilen har kjørelys? Det må vel være en slags lask mellom lysbryter/rele eller noe og tenningslåsen/ rele eller noe: Tenkte å montere tåkelys og bruke disse til kjørelys, det må vel være mulig å koble om det? Og så lurer jeg på om det er montert en motstand eller noe en plass slik at pærene lyser svakere som kjørelys enn som nærlys, eller er det bare tynnere ledninger og mer spenningsfall?
Gorm
Ja hvis du har skjema som viser utgaven med kjørelys hadde det været fint.Syncronaut wrote:Interessert i koplingsskjema?Livar wrote:Noen som vet hvilken ledning som gjør at bilen har kjørelys? Det må vel være en slags lask mellom lysbryter/rele eller noe og tenningslåsen/ rele eller noe: Tenkte å montere tåkelys og bruke disse til kjørelys, det må vel være mulig å koble om det? Og så lurer jeg på om det er montert en motstand eller noe en plass slik at pærene lyser svakere som kjørelys enn som nærlys, eller er det bare tynnere ledninger og mer spenningsfall?
Kan ikke finne det i Haynes, det er vel omtrent en særnorsk utgave, er vel ikke så vanlig med kjørelys sørover i Europa...
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
-
Syncronaut
- -

Se mail. Kjørelysene er likedan koplet i Norge og Sverige (felles skjema). Glemte å spørre om du kan tysk, dersom du får problemer får du bare ta kontakt så skal jeg forsøke å oversette...Livar wrote:Ja hvis du har skjema som viser utgaven med kjørelys hadde det været fint.
Kan ikke finne det i Haynes, det er vel omtrent en særnorsk utgave, er vel ikke så vanlig med kjørelys sørover i Europa...
Gorm