Du kan se på bildeserie 857-25 i etkaen din. På 857-25 (med den delvis misvisende tittelen "hanskerom for polstret instrumentbord hylle"...) er det bilde av hanskerom for polstret dashbord, men dette gjelder for modellen før 1996. Pos 1-25 gjelder biler uten airbag, du ser strekpunkt-linjen fra pos 1 som beskriver hvor delen skal sitte fører til plassen der airbagen på din bil er...vwgutt wrote:Jeg har fått bedskjed om at det går ann og få... han på møller sa at det ikke fantes hanske rom til bilen min.. men så sa jeg at han fikk sjekke en gang til for jeg har sett det sa jeg.. har det nemlig på AKTE. (kaller det ikke hva det heter pga. ikke så veldig populært og ha det.) og han sjekket en gang til og så det selv... det skjønte han ikke for det trodde han ikke det fantes... fikk ikke eksakt pris for det må kjøpes som deler.. men vil havne på rundt 3000,-... dette var ihvertfall til min..
blei litt usikker på polstret jeg nå... er ikke det vanlig dashbord som jeg har i min Caravelle fra 96?facelift med airbag???
Det jeg mener er umulig å få tak i som reservedeler er dette:
http://www.t4forum.de/subgallery/data/m ... essbar.jpg
Jeg vil gjerne ta feil ang dette, men jeg tror ikke så er tilfelle...