Blir faktisk i speiderfargene..
prosjekt bilen
i morgen skal jeg en tur til biltema og kjøpe ledning til anlegget og få koblet det. så skal jeg ta og skru av trepatene som er på veggen og ta noe lyddempingplate eller om isolasjon kan hjelpe for å holde på varmen
og på lørdag begynner jeg og maler den grønn kjøer inn maling da da må den vaskes den må vel tectyles og på bilen eller understellet
og på lørdag begynner jeg og maler den grønn kjøer inn maling da da må den vaskes den må vel tectyles og på bilen eller understellet
Blir bra dette! =)
Går ut i frå at du gjer skikkelig forarbeid når du skal male med tanke på å fjerne all rust som er på bilen? Det har du igjen for sidan!!
Vidare vil eg ikkje anbefale tectyl. Puss heller ned det som er av rust under og eventuelt sveis hull om det behøvast. Etter dette kan du bruke Owatrol og pensle/sprøyte på understellet.
Sagkjedeolje kan også nyttast, men eg har best erfaring med Owatrol.
Owatrolbehandlinga bør pussast på eller takast oppigjen etter eit års tid, men da har du oppsikt med den rusten som evt er der og har kontroll på den! Tectyl skjuler rusten og den utviklar seg fritt på undersida av tectylen og gjer stor skade!
Har hatt ein Caravelle og ein Volvo740 som var tectylerte på verkstad. Dei såg perfekte ut under heilt til eg begynte å pirke og fant masse rust. Måtte bytte ca 1 kvadratmeter av gulvet i caravellen!!
Lykke til! =) bruk tid og gjer jobben ordentelig så blir det steikje bra!
Går ut i frå at du gjer skikkelig forarbeid når du skal male med tanke på å fjerne all rust som er på bilen? Det har du igjen for sidan!!
Vidare vil eg ikkje anbefale tectyl. Puss heller ned det som er av rust under og eventuelt sveis hull om det behøvast. Etter dette kan du bruke Owatrol og pensle/sprøyte på understellet.
Sagkjedeolje kan også nyttast, men eg har best erfaring med Owatrol.
Owatrolbehandlinga bør pussast på eller takast oppigjen etter eit års tid, men da har du oppsikt med den rusten som evt er der og har kontroll på den! Tectyl skjuler rusten og den utviklar seg fritt på undersida av tectylen og gjer stor skade!
Har hatt ein Caravelle og ein Volvo740 som var tectylerte på verkstad. Dei såg perfekte ut under heilt til eg begynte å pirke og fant masse rust. Måtte bytte ca 1 kvadratmeter av gulvet i caravellen!!
Lykke til! =) bruk tid og gjer jobben ordentelig så blir det steikje bra!
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
i dag har jeg fått koblet til anlegg i bilen og det fungerte utmerket
så i morgen skal jeg ta av platene i bilen og ta isolasjon bak platene for å hold varmen i bilen
jeg koblet batteri på i bilen i dag og da virket både lys i bodel og kjøleskap og radio og andre ting fungerte
så i morgen skal jeg ta av platene i bilen og ta isolasjon bak platene for å hold varmen i bilen
jeg koblet batteri på i bilen i dag og da virket både lys i bodel og kjøleskap og radio og andre ting fungerte
bil atv scooter mekke båt
-
tranphomer
- -

- Car: T3 1980 2.7l
- Phone: 91665891
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
-
vwooosh...!!!