(legges inn for en kompis som sårt trenger en starter...FORT...)
Hei, trenger en starter til en 94'mod 2,4D
er det noen som har en "ekstra" liggende?
kontakt meg på tel 950 79 147 (Per Kristian)
Starter til 94 mod 2.4D
Starter til 94 mod 2.4D
Tomas Torgersbråten
- 95 Volvo 945 "sluk'ern"
- 02 VW Caravelle 2,5 tdi. Stjålet og har sikkert blitt en flottfamiliebil i Polen.
- 86 Subaru L1800, som bare står det....
- 02 VW Caravelle 2,5 tdi. Stjålet og har sikkert blitt en flottfamiliebil i Polen.
Kan hende det er inntresant...ring mobilnummeret og prat med den Per kristian..jeg er bare bud bærer:) Han skulle kanskje til Sverige i morra så...chr18 wrote:har en på en dele mottor, kom med bud så skal jeg se om jeg gidder å skru den av, bor i fr.stad/råde/moss, kanskje litt langt unna?
Eller PM meg mobil nummeret ditt ber jeg han ringe deg
Tomas Torgersbråten
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Velkommen på nett, Pladsen !
Jeg kjøpte "ny" overhala starter hos Triconor i Oslo, fikk den montert på to+ timers tid for etpar år sia og da kosta det meg rundt 4 laken - jeg måtte også ha der og da, så derfor gikk jeg for en som kosta såpass.
Start opp "prosjekttråd" så vi kan få sett nærmere på bilen din, jeg liker lysramma du har i front - kufanger eller lyktebøyle ? Er vel bare sistnevnte som er godkjent for tia, så da er det vel en slik en.
mvh,
Yngve S
ivrig menig forumist,
stolt eier av Tyskerbrakka
Jeg kjøpte "ny" overhala starter hos Triconor i Oslo, fikk den montert på to+ timers tid for etpar år sia og da kosta det meg rundt 4 laken - jeg måtte også ha der og da, så derfor gikk jeg for en som kosta såpass.
Start opp "prosjekttråd" så vi kan få sett nærmere på bilen din, jeg liker lysramma du har i front - kufanger eller lyktebøyle ? Er vel bare sistnevnte som er godkjent for tia, så da er det vel en slik en.
mvh,
Yngve S
ivrig menig forumist,
stolt eier av Tyskerbrakka
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
litt dårlig med internett forbin delse på meg for tia, men trur jeg nå endelig har klart å få fiksa det.Pladsen wrote:Hei sann,fikk laga meg profil selv,ble litt enklere...jeg kan by deg 500,- for starteren...hvis den er i ok stand.....chr18 wrote:har en på en dele mottor, kom med bud så skal jeg se om jeg gidder å skru den av, bor i fr.stad/råde/moss, kanskje litt langt unna?:
starteren har i allefall startet delemottoren så den burde fungere, sitter på dele mottoren, så må demonteres, send meg en sms om det er interesangt(90142311)
ellers treffes jeg også på msn(christian_n yland@hotmail.com) noen som hvet hvor det ble av den store msn tråden? finner den ikke igjen.
christian
Nå har jeg fått tak i en starter,men så inni kassa der starterern skal sitte,der er det et hull som akselen på starter går inni,det ser ikke bra ut, det er ovalt og "lurvette"....jeg ser for meg at det skal sitte en messing ring der,men det er det ikke,kunn en som sitter på akselen. for jeg satte inn starteren i går kveld,men det virka nesten som om dreva ikke traff hverandre,den tok tak,men virka som drevet flyttet seg litt til siden,og bare spant i lufta...kan dette stemme....? noen som har vært borti det samme??
-
Caravelle-Kai
- -

Skriv litt om bilen din her:Pladsen wrote:Og hva er et prosjektråd, mulig jeg stiller et dumt spørsmål,men hakke peiling på hva det er....
http://vwbus.no/forum/viewforum.php?f=56
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.