Instrument problemer
Instrument problemer
Har brudd i 2 av "kretsene" (klokke og oljetrykksalarm)på folien til instrumentene, synes å ha hørt det finnes noe man fyller i varmetrådene på bakruten når det er brudd på disse. Er dette noe man kan bruke til mitt formål også?
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
03 VW Sharan Highline TDI
95 Mitsubishi Galant 1.8Gli
--------------------
-
WasserBoxer
- -

Har sjekket hos høggeren men siden dette er utgaven med turteller så er den ikke lett å få tak i. Derfor jeg tenkte å prøve å fixe den folien jeg har heller.WasserBoxer wrote:foreslår at du skaffer "ny" folie på en høggerbil.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
--------------------
-
WasserBoxer
- -

Ja jeg skal forske videre på dette, skal høre fra meg om det funker.
Noen så vet hva middelet man bruker på varmetrådene heter og hvor man får tak på det? Eller om det finnes andre ting man kan bruke, alle forslag mottas med stoooor takk.
Noen så vet hva middelet man bruker på varmetrådene heter og hvor man får tak på det? Eller om det finnes andre ting man kan bruke, alle forslag mottas med stoooor takk.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
--------------------
-
VWCaravelle
Re: Instrument problemer
Fyllstoffet virker dårlig....lag heller en bru, lodd på tynn ledning over bruddet.Kjelle wrote:Har brudd i 2 av "kretsene" (klokke og oljetrykksalarm)på folien til instrumentene, synes å ha hørt det finnes noe man fyller i varmetrådene på bakruten når det er brudd på disse. Er dette noe man kan bruke til mitt formål også?
Roar Sørnmo
Re: Instrument problemer
Ser ut for at jeg må lodde ja, får prøve å bytte ut hele enheten etter hvert da den er veldig herpa uansettFyllstoffet virker dårlig....lag heller en bru, lodd på tynn ledning over bruddet.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
--------------------
Det er iallefall noen edle dråper....koster 200,- for 3 ml hos ClasBullitt wrote:Det man bruker på varmetråder er ihvertfall sølv-lakk. Er ikke sikker på hvor bra funker på instrumentfolien. Det vil nok være avhengig av hvor fleksibel lakken er.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
--------------------