Senking av caravelle 2,4 Multivan.
Senking av caravelle 2,4 Multivan.
Hei sann,jeg har planer om å senke min caravelle litt,i første omgang bare foran,skal senke bak og,men må ha no peng først.
. men har hørt at viss jeg skrur den ned foran,må man justere kambervinkelen også,er dette tilfelle?
eller er det viss man senker den mye... har satt på den 18" hjul,så det er vel greit å legga den litt nedpå...

ok,har prøvd å senke litt nå,2- 2,5 cm,men har et problem: når jeg justerer på de boltene til tosjonsfjerene, og de er 100% like,feks 4 cm. og måler fra gulvet og opp til skjerma,er det 2,5 cm forskjell på hver side......ble redd bilen er ramme skev.....er det flere som har vært borti det samme....eller må man justere forskjellig på di boltene...??
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Det har ingen betydning.Pladsen wrote:ok,men vil ikke det da bli forskjell på stivheten...eller har ikke det noe å si.....det er snakk om 1 til 2 cm forskjell på gjenngene....??
Jeg justerte fjærhøyde og forstilling senere med vekter tilsvarende meg selv på førerplass for å få det mest mulig realistisk likt hvordan bilen vanligvis er lastet.