Ja, da var jeg på Brennåsen en tur i dag.. Kjørte bort i passat, og hjem i ..........
Jeg var altså hos Daniel og henta ny bil - Delebil og midlertidig bruksbil.
Det er vel noen her som har sett den før, slik ser den ut ;
JEpp, det er jo da Syncro'n som de har lekt seg litt med
Planen for denne bilen, er at det er en midlertidig bruks bil, og når jeg får lakkert min, så tar jeg deler fra denne bilen. Deler som taktrekk, grønne ruter, høytalerpanel i tak, dashbordpanel, høytaler i dørene, carat rammer, sorte blinklys, ekstralys i grill og sånne ting !
Etter dèt blir det kanskje å ha ett prosjekt med å bygge om heftig til en bil å kjøre i heia med! ( det er min far som har planer om å gjøre dèt altså)
Men jeg har vært rundt å kjørt i denne bilen i kveld/natt - FY FLATE!

Den er jo bare kongerå! - Skjønner jo nå hvorfor alle sier at disse bilene kommer seg fram over alt! Har kjørt litt i heia, og i noen grustak... Jeg ble helt satt ut, når jeg girte G gir, og kjørte rett opp ett grustak!......... Steiike å rått
Hehe
Så er de jo nydelige å kjøre også

Jeg har rett og slett fått skikkelig sansen for disse bilene nå, som jeg har prøvd å kjøre en langt, og i terreng !
I morgen ( i dag egentlig) er det Mandag, og planen var/er å ta bilen min til Gumpen i Lyngdal å jobbe mot lakkering der, så dere hører nok fra meg igjen snart!!