Hjelp! Biltema-solfilm til besvær!!!
Hjelp! Biltema-solfilm til besvær!!!
er det noen som har tips om hvordan jeg kan få vekk solfilm m/lim???? sliter virkelig!!!!

Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Re: Hjelp! Biltema-solfilm til besvær!!!
Prøv malingfjerner.caravelleman wrote:er det noen som har tips om hvordan jeg kan få vekk solfilm m/lim???? sliter virkelig!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
3m har en sitrusspray som fjerner lim og lukter godt.
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
Varmepistol!
Tenkte faktisk på varmepistol sjøl, men tenkte det bare vil bli graps og søl med halveis smelta solfilm. Men jeg skal spørr svigers om han har en slik "gønner".
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
magn(e)um wrote:Tror det er lettere å regulere varmen med en hårføner, mulig du bør prøve det. Varmluftspistol blir veldig varmt.
Går jo an å holde den litt på avstand vett du,pluss at det finnes regulerbare "gønnere".......
88 coach aut
90 transporter TD
73 vw 1303s
96 bmw cab
96 ninja 7r Til salgs
90 transporter TD
73 vw 1303s
96 bmw cab
96 ninja 7r Til salgs
Fjernet solfilm på noen ruter jeg hadde tatt ut av en bil i dag, der var det ganske greit å bare å rive av det meste, litt godt med såpe og vann og skrape av resten med en stållinjal. Dette var riktig nok Torshov film, men syns den virker bra, så jeg la på ny på den.
Mye lettere å få et bra resultat hvis du tar ut rutene du skal legge film på.
Mye lettere å få et bra resultat hvis du tar ut rutene du skal legge film på.
Espen
ja, men jeg bruker bilen daglig, så da blir det litt kaldt å kjøre på jobb om morran før sola kommer
Jeg skal aldri kline på film fra B-tema noen gang.
Sjekka prisen på soting av bakruter; 4500.-
Vurderer dette, men kona har lagt ned forbud, fordi hun syns det er rånete med mørke ruter...... uffameg....
Jeg skal aldri kline på film fra B-tema noen gang.
Sjekka prisen på soting av bakruter; 4500.-
Vurderer dette, men kona har lagt ned forbud, fordi hun syns det er rånete med mørke ruter...... uffameg....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
ja, jeg tror ikke jeg vil holde den helt inntil akkuratT3 harald wrote:magn(e)um wrote:Tror det er lettere å regulere varmen med en hårføner, mulig du bør prøve det. Varmluftspistol blir veldig varmt.
Går jo an å holde den litt på avstand vett du,pluss at det finnes regulerbare "gønnere".......
men ærligtalt...naboen må jo tru jeg er helt luni når jeg står og føner bilen på full guffe
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Orstad, kvednest....ohyeah.
stemmer det T3 Harald! han du snakker om.....hvem er dette? Har vært i kontakt med de på Bryne Bilpleie. Skulle ha 4500 for sotingen.
Litt morro at du bor på Nærbø.....det er først nå jeg ser det mener jeg...på den kolonnen på siden av innlegget ditt. Ser nesten aldri der fordi jeg regner med at de fleste holder til på østlandet.

Litt morro at du bor på Nærbø.....det er først nå jeg ser det mener jeg...på den kolonnen på siden av innlegget ditt. Ser nesten aldri der fordi jeg regner med at de fleste holder til på østlandet.
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
sot
Må vel få av driten uansett før du slipper løs med sotingen.....
Ang. sotingen så er det ikke helt svarte vinduer jeg er ute etter, men kun en diskret toning.....if u see what i meen.
Tar kontakt når tiden nærmer seg. Tar alt det andre styling/setebygging i første omgang.
T3 Harald? Kjenner du til noen andre T4-gutter her i distriktet?
Ang. sotingen så er det ikke helt svarte vinduer jeg er ute etter, men kun en diskret toning.....if u see what i meen.
Tar kontakt når tiden nærmer seg. Tar alt det andre styling/setebygging i første omgang.
T3 Harald? Kjenner du til noen andre T4-gutter her i distriktet?
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
ang. bilder
får ikke til å legge bilder på forumet ennå, men hvis du har en mail-adr. så skal jeg sende deg noen.....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE