Rogaland: søndagstreff
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
Rogaland: søndagstreff
kem har lyst på treff i sandnes eller stavanger???
Mvh SIMON
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
Bj.:05
77KW/105HK
Bilstein B6 & H&R senkesett
svarte LED-baklys
ETA BETA JOFIL BLACK (LIMITED EDITION)
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
77KW/105HK
svarte LED-baklys
Er med jeg!!Prøvde å dra igang et treff sist år,men det ble med snakket,desverre.
Har tidligere foreslått ett lite treff her oppe i Maudal,men det var visst for langt for enkelte
Vi har stor plass til minst 20 biler ved den gamle skolen her oppe.Tilgang til griller,inneplass,toaletter++++
Har tidligere foreslått ett lite treff her oppe i Maudal,men det var visst for langt for enkelte
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
hvis du har fortsatt lyst på treff så kan d blir noen i august...Even wrote:Er med jeg!!Prøvde å dra igang et treff sist år,men det ble med snakket,desverre.
Har tidligere foreslått ett lite treff her oppe i Maudal,men det var visst for langt for enkelteVi har stor plass til minst 20 biler ved den gamle skolen her oppe.Tilgang til griller,inneplass,toaletter++++
Mvh SIMON
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
77KW/105HK
svarte LED-baklys
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
77KW/105HK
svarte LED-baklys
få gang på d
kan noen ildskjeler få gang på et rogalandstreff:)
-
atledreier
Sønndag 06.09.2009 KL14:00 IKEA pakeringsplass på FORUSchr18 wrote:Sett en tid litt frem i tid a, helst over en uke i forveien, brått dukker man opp hehe.
Mvh SIMON
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
77KW/105HK
svarte LED-baklys
NICHTS IS FÜR IMMER (BO)
T5 TRAPO
Mod.04
77KW/105HK
svarte LED-baklys
Siden vi nå ser ut til å få til et mini-møte mellom noen her inne på søndag, drister jeg meg til å komme med et forslag;
Hva med en treffdag på Jærmuseet på Nærbø?
Det slo meg bare at der er det nesten alltid god plass (hvis vi faktisk skulle bli noen biler
) og det er vel grill ute, for dem som vil dette. Det er noe for ungene OG de voksne.
Jeg har vært der ute mange ganger og syns det er en flott plass.
Grunnen til mitt forslag er at et treff på en parkeringsplass fort blir litt "fomlete" mtp hva man gjør og snakker om. Jeg vet selvfølgelig at vi snakker bil, men praten går jo så mye lettere om en GJØR noe i tillegg
.
Der ute kan guttaboys stå litt ute med bilene, mens unger og koner er inne. Så slutter vi oss til familien inne når det måtte passe.
Det er kun et forslag som det jo går an å snakke videre om imorgen??
Hva med en treffdag på Jærmuseet på Nærbø?
Det slo meg bare at der er det nesten alltid god plass (hvis vi faktisk skulle bli noen biler
Jeg har vært der ute mange ganger og syns det er en flott plass.
Grunnen til mitt forslag er at et treff på en parkeringsplass fort blir litt "fomlete" mtp hva man gjør og snakker om. Jeg vet selvfølgelig at vi snakker bil, men praten går jo så mye lettere om en GJØR noe i tillegg
Der ute kan guttaboys stå litt ute med bilene, mens unger og koner er inne. Så slutter vi oss til familien inne når det måtte passe.
Det er kun et forslag som det jo går an å snakke videre om imorgen??
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE